Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 har fått mykostatinkrem til meg selv og mikstur til babyen. På kremen står det at den skal påførs 2 ganger til dagen, men synes så tydelig at jeg har lest på danne siden at den skal påføres oftere??? Tar på nye rene kompresser etter hver amming, som hives etter bruk. har lest at BH og sengetøy må vaskes på minimum 60 grader, hvor ofte, hver dag??? daglig bytte av BH??? Bruker ullinnlegg når jeg skal ut, men de kan kokes, og det gjør jeg daglig nå, så da går vel det greit? Noe mer???
r r r Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Du må smøre på salven etter hver amming (6-8 ganger daglig). Smør godt på! Bruk q-tips til å smøre miksturen i munnen til babyen - det kan også være lurt å ta en fuktig klut (gjerne engangs-) og tørke/skrape bort belegget i munnen før du smører på miksturen. Ellers må alt som har vært i berøring med pupp og melk vaskes på minst 60 grader som du sier. Hvis du bruker bh om natten så trenger du vel ikke vaske sengetøyet hver dag, men bytt bh. Om du lufter brystene om natten kan du ha et håndkle over dem under dyna. Kok smokker som babyen bruker - og vask leker og annet som babyen evt. spiser på ofte. Lykke til! Håper du blir kvitt svineriet snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå