Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Noen som har erfaringer med dette merket? litt nytt for meg. men virker som noen spreke vogner
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #2 Skrevet 30. oktober 2007 Er bare dritten. Ustabil, liten bag, liten sportsdel, bred mellom baghjulene og har en kalesj som bråker fælt. Er ikke uten grunn at de er så rimlige.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ja de ser vell tøffe ut, men min mening er at det er alt den gjør å, desverre... Den er ustabil, liten bag, smal sportsdel, hjulet forann begynner og slå hvis man ikke låser det når man går tur. Har hatt den selv..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hei. jeg har oxo denne vogna og vært veldig fornøyd. Så det er delte oppfatninger. Bruker bagen ennå og hun er snart 6 mnd. skal begynne snart med sportsvogna. Jeg anbefaler vonga. Drit digg å trille. kommer veldig lett rundt osv.
Phantom´ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 For mye plastikk! Vogna er kort, så den passer gjerne ikke lengre enn til barnet er 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå