Gå til innhold

Ringtesten..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en test man kan ta for liksom å spå om du får gutt eller jente, man tar et hårstrå og en ring du eier, og så trer du ringen innpå hårstråen og holder den moen cm over magen,og hvis den går i ring blir det jente, fram og tilbake i pendel gutt tror jeg det var, mange som har skrevet om det her inne så søk på temaet så finner du sikkert mye rart...lykke til

Skrevet

Jeg prøvde nå, og den gikk i rundt, ikke frem og tilbake, thihi... Og i følge det kinesiske kartet så venter jeg oxo ei jente... Har en gutt på 5 fra før... Spennende....

Skrevet

Ble gutt på meg, men det kinesiske fødekartet sier jente. Jaja, får se i løpet av juni! :)

Skrevet

Da jeg var gravid første gangen,fikk jeg beskjed om at det så ut til å være en jente...Da jeg tok ringtesten viste den gutt...

>Da jeg var på 3d noen uker seinere,viste det seg å være en liten gutt...Ganske rart å tenke på det nå i etterkant egentlig=)

Skrevet

Tok ringtesten nå og den gikk rundt og rundt:-)

Så spennende.Det stemte begge gangene når min mor skulle ha meg og søsteren min:-)

Skrevet

har nå prøv dette!

merkelige greier..

jeg kan holde den over alt mulig men uansett hva det er så går den frem og tilbake..

men når jeg tar den over magen går den i ring.. =)

spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...