Gå til innhold

hvilken jobb kan man ta uten spesiell utdannelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

der man tjener godt? gjerne noe kontorjobb..

er utdannet gartner men kan ikke jobbe som det (helsa)... så trenger forslag til jobber jeg kan ta der jeg har minst 135 kroner timen...

noen forslag?

er flink med papirarbeid, sosial, flink med folk og trives egentlig med det meste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er 135kr timen i årslønn da?

Man kan fint få kontor jobb i staten uten utdannelse med en årslønn fra ca 270 000 og oppver..

Skrevet

tror det er 264 000...

kontorjobb i staten altså? hm... det vil jeg ha=)

hvilken type kontorjobber da? sekretær og sånn?

Skrevet

Jeg jobber innen kundeservice og har 263000 i året. vet ikke hvor mye det er i timen, men helt ok lønn uten utdanning..

Skrevet

Det kan være vanskelig å få den første jobben når man ikke har relevant utdannelse. Flere venninner av meg har brukt Manpower, Adecco o.l. for å komme seg innenfor. De har stort sett ligget fra 120 til 150 kr i timen. Ofte gode muligheter til å begynne som vikar et sted, og hvis de er fornøyd md deg så kan du bli fast ansatt (og da stiger ofte lønna også). Så kanskje det kan være en idé?

Skrevet

postbud. det er ikke noe problem å få jobb. er konstant mangel på folk. og trenger ikke noe utdannelse. jeg elsker jobben min, og kommer til å bli der til jeg blir pensjonert.

Skrevet

det skal jeg prøve!

sambo fikk nettopp jobb gjennom manpower. var hos dem, fikk jobbintervju dagen etter og fikk jobben med en gang... steg 11 kroner timen (50 kroner ekstra annenhver uke, skiftarbeid) 6 mnd vikariat med gode muligheter for fast jobb... så tror nok jeg skal prøve det ja!

Skrevet

Kommer ann på hvilket kontor du havner på. Der jeg jobber er det ikke mulig å ta en utdannelse for å lære hvordan jobben skal gjøres. Man må læres opp da man begynner. Startlønna ligger vel på rett under 270 000, så vidt jeg vet. Pluss andre goder man har i staten som fleksitid, sommertid osv.

Følg med i stat og kommune der du bor, så dukker det sikkert opp noe :o)

Skrevet

bobobaby: hvordan er lønnen? jeg SKAL være ferdig med lappen når jeg er ferdig i permisjon så det kunne jo kanskje vært noe!

hvordan er arbeidstidene?

Skrevet

Utleier *fnis* dvs guttefirma som Bautas, Cramo, Naboen, Cat Rental Store. Startlønna der gubben jobber på 25-28000 i mnd, litt etter alder og erfaring. I butikk kan du også komme opp i 135-140 kroner timen, alt etter hvor du begynner. Jobber i butikk og stortrives - der jeg jobber er i alle fall oppgavene varierte!

Skrevet

har lyst å jobbe i klesbutikk. skulle jeg jobbet i matvarebutikk måtte det vært bak på kontoret. har jobbet MASSE i butikk og lager, så er drita lei alt som heter paller og vareprising, sure kunder og stress.. hehe=) har gjort det altfor mye...

Utleier ja, sambo var på intervju hos cramo, der var lønnen kjempegod! men han fikk ikke jobben da=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...