Gå til innhold

Ammeslutt over natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til USA en uke på jobb, og griper nå sjansen til å slutte med amming etter nesten 18mnd. Det er utrolig trist, for jeg skulle ønske hun hadde mistet interessen av seg selv, men pga jobb og ønske om å få en liten en til, er det på tide å gi seg.

Ble litt bekymret da jeg leste annet innlegg her om at det tok tid før melka ble borte - skal jo være på jobb døgnet rundt den neste uka, og det siste jeg trenger er pupper som lekker.

Noen tips?

Har ammet ca. morgen, middag og kveld siste 6mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Vil absolutt anbefale deg tabletter for å avslutte amminga då, og sjølv om du går på de , så går det nokre dager med spreng, der ein treng å pumpe vekk nett den værste sprengen for å sleppe å ha det så vondt. Og bruke sportsbh. Lykke til

Skrevet

Huff, synes tabletter er så drastisk. Får høre med legen min ang. dette. Trodde ikke det ville bli noe problem å bare slutte....

Skrevet

Hallo

Du ammer jo forholdsvis mange ganger i døgnet enda, og det beste for begge to er jo å få kute ut ett og ett måltid, men det går vel ikkje for deg no. Når ein slutter ein kjenner kor mykje mjelk ein har. Eg tok forresten tre ganger tbl før eg endelig slutta å amme, guten min var nesten tre år då, og eg hadde tette mjelkeganger omtrent kvar dag.

Så etter lang tids amming, uten at guten ville slutte, så vart det nok ei tablett kur, sportsbh, og mjelke vekk den værste sprengen. Lykke til uansett kva du velger å gjere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...