Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er på jakt etter en gynekolog som kan hjelpe meg med scanning før jeg drar nedover for inseminasjon. Her jeg bor finner jeg ingen som kan hjelpe.. men ålesund er ca. 1 times kjøretur herfra.., så om noen har noen tips til en som kan ta scanningen i ålesund så hadde det vært helt supert :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10771377-scanning-i-%C3%A5lesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipsene :) Hvor finner jeg ipsen, eller ibsen? Har noen tlfnr til han? Får dere mange henvisninger fra fastlegen til dette? MÅ jeg ha det? Jeg får jo ikke henvisning av legen min :( men om jeg tilslutt skulle få dette, kan jeg komme hvilken som helst dag til ultralysscanning da? Eller ringer dere å bestiller time den dagen menstrasjonen kommer?

Mange spørsmål her, men det er jo så vrient å få dette til med ubehjelpelige leger!!

Dr Ipsen holder til på Moa,- tlf nr og kart finner du i gule sider. Har ikke vært der selv,- men en vennine har.Ta en tlf.,- og avtal med han hvordan du skal gjøre det. Hvis du skal igang med insiminering,- må kanskje det første besøket brukes til å ta celleprøve + få rekvisisjoner til Hep B+C,- clamydia. Alle disse prøvesvarene må foreligge før 1 insiminering(slik jeg har forsått)

Hei. Jeg går til gynokolog til scanning pga problemer med en eggeleder. Gynokologen min var veldig strenge på at de måtte ha henvisning fra fastlegen FØR timen hos dem. Sjekk med gynokologen du tar kontakt med om de krever henvisning (anbefales, de private uten henvisning er ganske dyre). Men hvis fastlegen din ikke vil henvise deg hva med å bytte fastlege?

Når det gjelder tidspunkt, for ul ta en tlf/mail til klinikken der du skal insemineres, fortell hvor lang syklusen din er og spør om når du skal ta ultralydscanning.

Håper du finner en velvillig fastlege og gynokolog lykke til!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...