Gå til innhold

Har de EW sky og classic på barnas hus?

Anbefalte innlegg

Har lyst til å se begge nemlig... i sverige som er nærmest her hadde de bare sky... og har de som regel reisebagen på BH? Den hadde de ikke i sverige nemlig... Vanskelig å velge blant alle fine vogner! Noen gode tips om god, stilig 3 hjuling som også kan brukes på reise? Liker designen til Quinny, men er så mange som ikke er helt fornøyde liksom... EW ser litt firkantet ut, men mange som virker fornøyde da...

Fortsetter under...

Sjekk på hjemmesiden deres:

http://www.barnashus.no/wsp/barnashus/frontend.cgi?func=frontend.show&template=home

Har ei venninne som er skikkelig fornøyd med Quinny freestyle (tror det er det hun har), jeg har selv kjøpt en Quinny Zap som jeg er skikkelig fornøyd med.

Men dette er en trille da, om jeg skal si noe negativt med den er det at man ikke kan justere ryggen i det hele tatt.

Blir kjempeliten når man legger den sammen, kan ta med som håndbagasje på flyet.

Lykke til med vognvalget

Du har jo Quinny Buzz da om du er på utkikk etter en trille, denne kan du regulerer ryggen på.

Men jeg mener å huske at den er rådyr, 2500 - 3000 kroner.

Og det syntes jeg er mye for en trille.

Ikke blir den så liten når man legger den sammen heller.

Zapp`en er helt rå, beste kjøpet jeg har gjort til minsten her. Men han er 10 mnd da

Ja, de har begge vognene på barnas hus. Jeg har EW classic, og er superfornøyd med den. Eneste nagative er at bagen er veldig liten. Super reisevogn. Får køpt egen bag til å pakke den i, noe som er veldig praktisk når den skal sendes med fly.

8. vogna vi har, og endelig har jeg funnet the one and only...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...