Lykkeliten86 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 I dag har eg vert på ul, og da gikk det opp eit lys for meg når jeg fikk se den lille inne i magen som sprella med bein og armer, da forsto jeg at det virkelig er et liv inne der har lissom ikke helt gått opp for meg før i dag, når jeg fikk se det med egne øyne ! Helt fantastisk
Linaria Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Grattis :-) Men var ikke det litt tidlig UL da?
Lykkeliten86 Skrevet 3. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2007 Jo, skulle egentli ikke på ul før i uke 18, men vi har en hjertefeil i familen, og pga det så ville dem ta en tidlig ul for å undresøke det og allt var bra til nå
power puff Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Jeg var og på ultralyd på onsdag :0) det er så fantastisk. se den lille ligge der og sprelle og knytte neven!! Det er ikke fortidlig og gå på ultralyd, jeg var 11 + 4 når jeg var der. greit og se alt alt står bra til og så kan de se om barnet har down syndrom.
Linaria Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 Vet at det ikke er _for_ tidlig :-) Men det er tidligere enn den vanlige rutine-UL'en. Da må man enten gjøre det privat, eller så er det en medisinsk grunn til det (som det var i dette tilfellet): (Er forøvrig ikke Downs jeg er mest bekymret for. Har arbeidet med utviklingshemmede, og det finnes langt verre ting enn som så desverre...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå