Gutt igjen*på overtid* Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei alle i 2.trimester Da har jeg satt opp forslag til treff onsdag 07/11 på Pigen. Håper mange kan komme. Håper også at dere kommer med andre forslag hvis tid og sted ikke passer:-) Jeg kan reservere bord når jeg vet sånn ca hvor mange vi blir:-) Mvh Vibeke
MamaMia76 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Koselig med nytt treff. Jeg satser på å komme! : )
mumitrolletermammantilmille Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Heidi og jeg kommer også
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Hei Alle som vil er selvsagt velkommen på treff til Onsdag :-) Mvh Vibeke
tmtm Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Hei! Jeg vil gjerne bli med, har ikke vært på treff før.
Tonjuz Skrevet 3. november 2007 #7 Skrevet 3. november 2007 Hei og hopp!! Jeg jobber desverre sent på onsdager, så jeg får ikke vært med:( Satser på å bli med neste gang.. Kos dere:) Tonje
Gjest Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Hmmm, skal se hva jeg får til, vet jo aldri når denne gubben min jobber:( Og jeg mista barnevakta mi i går, han glemte bort ungen! Så han får ikke passe mer... Kan ikke noen maile meg dersom det er noen endring da; [email protected]
klmw<3 Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Har lyst, men er ikke helt frisk om dagen, så kommer hvis jeg kan
Tonjuz Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Nå har jeg fått byttet vakt på jobben, så jeg får vært med alikevel:) Hvordan vet jeg hvem dere er?? Første gang jeg blir med... Mvh Tonje
Gutt igjen*på overtid* Skrevet 6. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2007 Så koselig at så mange kan komme. Jeg reserverer bord nå i kveld. Selv må jeg faktisk ha forbehold om formen, da jeg har vært syk i et par dager. Men begynner å bli mye bedre, så jeg satser på å komme. Reserverer bord på Vibeke :-) Vi sees :-)
bella76 Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Kjempe fint initiativ. Jeg kan desverre ikke i kveld, men håper på at det passer neste gang. Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå