Gå til innhold

Flere fra Stavanger/Sandnes område?

T**** mamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å få en liten oversikt over de gravide magene her i stavanger området?! Føler meg egentlig ganske alene med den voksende magen. Det finnes forsåvidt mange gravide, men føler jeg havner i en egen gruppe, siden de fleste gravide stort sett nærmer seg 30+. Føler jeg strekker litt kort til med mine usle 19år. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm på mandag om en uke, så håper jo at jeg er gravid :-P Jeg bor ikke i stavanger ennå, men flytter dit om ikke så lenge!!

Skrevet

Skal krysse fingrene for deg da:) hehe. hvor gammel er du?

Skrevet

Leste profilen din.. Det hørtes ikke lett ut. Har ikke opplevd dette selv, men kan forestille meg at det må være en veldig vond opplevelse. Har selv endelig begynt å slappe litt av nå i uke 28. Hadde vært fint om du var gravid nå da:)

Skrevet

Takk for det Maiken :-D Klarer nesten ikke vente med å teste jeg, er så spent... både gruer og gleder meg ;-) Jeg er 20, men det så du kanskje på profilen min :-P

Så er du fornøyd med stavanger/sandnes?? er så spent på å flytte dit skjønner du ;-)

Skrevet

Veldig fornøyd:) hehe.. Er selv ei sandnes jente, og har bodd her hele livet. Tror du kommer til å like deg kjempegodt her:) Åsså er vi jo velsignet med Norges største kjøpesenter;) (var jaffal det sist jeg sjekket..)

Skrevet

Hehe det er godt å høre :) min kjære er fra soma og litt av slekten min er fra stavanger så var der mye som liten, og bare elsker det. også har dere jo verdens fineste dialekt!! *misunnelig* hehe. Og et enormt kjøpesenter er jo ikke å forakte :-P

Skrevet

Takker for det med dialekta. Sånt er alltid litt stas å høre:) hehe.. Hvor er det du er fra da?

Skrevet

Jeg er fra Oslo :) Har du msn? kunne evt ha sendt meg den på pm??

=)

Skrevet

Ja.. skal se om jeg får det til..

Skrevet

Takker :-) la deg til jeg, men nå forsvinner jeg fra dataen herlige verden en stund hihi. Men vi snakkes!!!

:-D

Skrevet

Hei :)

eg e 18 og bor på Klepp..så det er ikje så veldig langt ifra Sandnes :)

eg e 30 uker på vei og har det og sånn at eg føle meg veeldig alene om å gå rundt med stor mage når alle de andre e 30 +

Hvis du vil så kan du legga meg te på msn, så kan me snakkas litt mer der :o)

[email protected]

Skrevet

Då va d jort!;) hehe.. e ikkje så veldi flinke t å sitta på msn, men då har eg deg jaffal der:)

Skrevet

Åhh.. så kjekt med tvillinga då:)

• 5 uker senere...
Skrevet

heij er en jente på 19 fra sandnes område..

venter spent om dr e någe

cathrine :)

Skrevet

hei

eg e ei jenta på 20 fra stavanger.... me ei datter på 4 år... vente nå ein gutt i april... ;-)

Skrevet

Hei:) Jeg er 20, og skal få en gutt i april:) Var på ultralyd i dag!=)

Skrevet

Halloen jenter :)

Jente på 22 år ifra Hinna her !! =D Hadde vært kos å prata med andre gravide i området =D

Skrevet

er 16 og fra forus:) hva med å sette opp et møte for oss unge i stavanger? noen som er med?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjekt å se at det er en del stavanger folk her inne,bor selv midt i stavanger sentrum.

Skrevet

eg e 21 år,har to guttar,ein på 4 å ein på snart 2.vente ei jenta 4 april:) bur på bryne

Skrevet

hei:) er 19 år fra sandnes er 15+3... Glede meg:):)

Skrevet

Jepp, jeg er fra Randaberg, 15 min fra Stavanger. Men jeg er ikke gravid enda da, jeg og kjæresten min har netop bestemt oss for at vi skal prøve nå. Jeg er forresten 18 og han 19, så vi er relativt unge begge to. Men vi blir begge 1 år eldre før bebisen kommer. Jeg hadde blitt med på treff jeg, men er vel litt for tidlig for meg enda. Får vel bli litt god og rund først ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...