sebastian + en til Skrevet 29. oktober 2007 #1 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Jeg er ny her, og lurer på om det er noen som bor i Bergen med termin i mars??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vipsen*en av hver* Skrevet 29. oktober 2007 #2 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bor ikke akkurat i Bergen men på Os sør for Bergen.. har termin i mars.. Du da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick_83 Skrevet 30. oktober 2007 #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei Er fra Bergen og har termin 24. mars ....da kommer vår første baby...en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliset :o) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er fra Gullbyen BERGEN!!! Termin 20. mars! Da kommer det en liten gutt til oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scazzy (3 gutter på 2,5 år) Skrevet 31. oktober 2007 #5 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bor på Minde og har termin 28. mars. En gutt denne gangen også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 31. oktober 2007 #6 Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi bor i Bergen og har termin 6.mars med vårt første barn ;0) Vet ikke kjønnet, så det blir en stor overraskelse i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastian + en til Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 31. oktober 2007 Der var jo en del her fra Bergen ja, med termin mars.Morsomt:) Nesten alle skal ha gutt også Det skal jeg og. Har dere bestemt navn enda? Syntes det er vanskeligere med gutte navn enn jente navn. Hvordan er formen deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beama Skrevet 31. oktober 2007 #8 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bor rett utenfor Bergen, og venter barn nr. 2 i mars.. en liten gutt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #9 Del Skrevet 1. november 2007 Hei Alle "bergensere" jeg venter mitt tredje barnet 19mars.Har født min siste på voss det vil jeg annbefale på det sterkest.t De MÅ ta kontakt med fødeavdelingen der,der hadde jeg det kjempe godt,alle tok så godt vare på oss...der følte vi oss trygge. Jeg skal føde der no og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.rosa Skrevet 2. november 2007 #10 Del Skrevet 2. november 2007 hei bor i bergen jeg å =) venter mitt føste barn 8mars også =) blir en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinsvik Skrevet 2. november 2007 #11 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, Kjekt å se at det er så mange fra Bergen her. Jeg har termin 3. mars og får en jente. (første barn) Jeg syns også det er vanskelig å finne navn. Det er heldigvis ennå god tid til å bestemme seg. Formen er god, men merker godt at magen er blitt større og at jeg blir tyngre. Ikke så lett å holde humøret oppe hele tiden, noe samboeren min får erfare.. Blir spennende å se hvordan tiden fremover blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliset :o) Skrevet 3. november 2007 #12 Del Skrevet 3. november 2007 Hei Anonym Bor du i Bergen og kjører til Voss for å føde? Det er sprekt!! Jeg har også hørt masse godt om Voss. Sist fødte jeg på storken og det satser jeg på denne gangen også. Har allerede sommerfugler i magen... Ser at det ikke er noe BIM treff for oss mars mammaer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eslo Skrevet 4. november 2007 #13 Del Skrevet 4. november 2007 Hei hei! Eg bor i Bergen og skal ha en liten gutt 17. Mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*engelen* Skrevet 5. november 2007 #14 Del Skrevet 5. november 2007 Hei vipsen*med en spire*. Jeg bor også på Os og har termin i mars. Når har du termin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #15 Del Skrevet 7. november 2007 Hei! Vi bor på Askøy, og har termin med tvillinger 23.mars! Det ser ut for at det kan bli 2 jenter på oss, så det blir kjekt! Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malin Virginia ♥ 2 barnsmamma Skrevet 7. november 2007 #16 Del Skrevet 7. november 2007 Heisann Jeg venter en liten gutt 8 mars og bor på Sotra Du er hjertelig velkommen på treff tirsdag 20.11 kl 18:00 på Harbour Cafe på bryggen Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #17 Del Skrevet 8. november 2007 Gratulerer til alle vordende mødre og fedre. Vi bor også i Bergen. Har termin med tvillinger, to gutter, 15 mars. Gleder meg og er veldig spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå