Gå til innhold

GRAVIDE GRESSENKER!


*stjerneklar med GULLSTJERNE*

Anbefalte innlegg

Hei, Det må da være noen gravide gressenker der ute? Følger egentlig en GRESSENKETRÅD på Bli gravid, men det er hyggelig å ha noen gravide medsøstere også å "prate" med mens mannen er borte..

 

Sleng deg på!

 

Ok, må vel presentere meg først. Har en mann på sjøen som tidvis er leenge borte, og innimellom har han også kortere turer. Vi er nå gravide, og snart 7 uker på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Min mann pendler og er derfor bare hjemme i helgene.

Vi gravide og har akkurat begynt på uke 9.

 

Til tider ganske greit at han reiser bort, når jeg er som mest sur og grinete. Kjenner hormonene er helt på styr nå disse dagene....det fine er at jeg kan le av det, mens jeg forteller om dagens fadeser til min kjære i telefonen!

 

*fnis*

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bra det er godt for noe! Jeg har ikke merket noe til vaklende humør jeg. Når er det normalt å merke det? Er sikkert utrolig kjedelig for tiden, for jeg vil helst ligge under pledd på sofaen- så av den grunn er det kanskje like greit for han at han ikke er hjemme. Selv om jeg vet han allerhelst ville vært her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min mann er på supplybåt og er 1 mnd borte og 1 mnd hjemme...

 

Denne mnd han har vore borte har jeg slitt litt med blødninger, og vore mye alene... :(:(

 

Håper spiren min klorer seg fast :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en mann som ukependler, jobber i forsvaret :-)

Trodde det skulle bli helt forferdelig da han begynte med det, men det er egentlig greit foreløpig. Men utrolig godt å ha ham i seng når helga kommer. Merker da at det har manglet noen på høyresiden der å varme seg på :-)

 

Er 4+6 i dag så jeg er her for en stund håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil vere med i klubben ;-)

Har ein mann som vekependlar, så eg styrer heimen med to viltre gutar og eit minimenneske i magen 10+2.

Merkar at det er litt tyngre at han er borte no når eg er gravid, men vi prøvar å vere flinke til å utnytte helgane godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj så kjekt med gressenke-gravid-tråd!! Jeg og er med på tråden på Bli Graivd, men også kjekt å snakke med gravide i samme "båt"...

Jeg er 6+0 i dag, og stakkars kjære som er offshore nå, han har fått gjennomgå de siste to dagene.... Humøret mitt er IKKE lunefullt om dagen.. Men vi er herved blitt venner igjen i dag, og har blitt enige om hvordan å takle dette fremover. For å krangle når man er frahverandre er ikke noe bra...

Ellers er jeg lite kvalm, men har kjent det litt i dag... Kanskje det kommer nå da? Murringer i magen, og litt ømme pupper! Tisser ofte, er tørst og trøtt som en sokk etter jobb...

Litt sårt at han ikke er hjemme nå egentlig, masse nytt jeg gjerne skulle ha delt med ham. Skjer så masse rart med kroppen, og så mange tanker, drømmer og bekymringer man vil dele på!

Da er det jo så greit å ha noen gressenker som forstår akkurat hvordan det er å være hjemme alene!! :) Og som er i samme situasjon! Lykke til jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny uke i går, trulte! Vi runder 7 idag. Hurra! Ja, kjedelig når han ikke er hjemme ja. Jeg er student, og egentlig glad jeg slipper å gå på jobb hver dag, men det er ikke mye studier jeg får gjort! Uvelheten kommer og går gjennom hele dagen, jeg er sliten og slapp. Jeg har heldigvis ikke kjent noe på humøret, men har heller ikke noen å ta det utover - siden jeg er alene hjemme..

 

Har endel mensmurringer jeg også, de kommer og går og innimellom kan de ble ganske så ubehagelige/ på grensen mot vondt! Hva er dette? Er det kynnere? Kan man ha det så tidlig? Eller er det bare livmoren som vokser? Noen som vet? Puppene er ømme som vanlig. Og jeg flyr på do tre ganger i løpet av natta..

 

Så fint at vi får til en tråd her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøyt at det er blitt en gressenketråd her også da!! :) Og gratulerer alle gravide, dere er så heldige!! :))

 

Jeg har planer om å joine dere i begynnelsen av desember! :)

 

Snakkes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var endel gressenker her og ja:) Kejkt! Håper vi blir bedre kjent etterhver, vi kommer jo til å følge hverandre helt til fødselene forhåpentligvis:) Er kjekt når man har noen her man har ekstra god kontakt med, det hjalp meg mye med gressenketråden da jeg var på Bli gravid!

Trodde jeg skulle komme meg unna kvalmen, men i dag kom den for fullt! Yssj.. måtte spise før jeg drog hjemmefra, det bruker jeg noramt ikke, og da jeg kom på jobb var det nesten umulig å bevege seg uten at det ble helt pyyton... Heldigvis fri imorgen, så håper det ikke kommer tilbake da!! Krysser fingrene for det!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...