Gå til innhold

hvor lang tid etter el kom symptomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har ett barn fra før, men husker jammen ikke helt hvordan det var sist..

 

fint hvis noen hadde giddi å svare på hvor lenge etter el dere fikk symptomer på graviditet..

har ikke ikm før ca. 8 november, men siste dagene har jeg måttet tisse veldig ofte, noe jeg opplevde i begynnelsen av første svangerskap også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En uke etter el var jeg trøtt, trøtt og mere trøtt. Klarte faktisk ikke å holde meg våken, og mannen min var bekymret :-) Har hatt problemer med både B12 og jernlagre tidligere så han maste om at jeg skulle bestille lege time. Men er mye bedre nå 4+6, men fortsatt trøtt. Har ikke vært hos lege for trøttheten min for tror den glatt kan avskrives til svangerskapssymptom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som alle sier individuelt, men jeg kan svare for egen del. Jeg fikk symptomer en uke etter det jeg mente var eggløsning. Nektet egentlig å tro det var annet enn innbilning, men innerst inne skjønte jeg hva som var på gang. Fikk vondt i puppene, stikkinger i magen og sovnet foran tv. Tok test fire dager før forventet mens, og den slo ut positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk symptomer rundt Ikm. Men hadde jeg kjent etter skikkelig etter og visst at jeg kunne være gravid så er det mulig jeg hadde kjent noe en uke før ikm. Var småkvalm hele uka før jeg testa og nå er jeg ikke lenger bare småkvalm.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har det akkurat som deg! IKM 7. nov. Må på do for n'te gang i dag... Har telt til 7 ganger alt! Særlig på morgenen flyr jeg i ett sett, og det er ikke urinvegsinfeksjon......Jeg hadde det på samme måte sist jeg var gravid også (eneste symptom den gangen.) Fant ikke EL denne mnd, jobbet natt så jeg fikk ikke tempet akkurat de dagene jeg trodde jeg hadde EL, men tok tester i steden, de var negative. Gav blaffen i å finne ut etterhvert. Men så har tempen begynt å stige litt +/- 0,4 de tre siste dagene. Så ikke vet jeg. Venter i spenning. Og går på do i mellomtiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...