Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 er omtrent 8 uker nå, å klare ikke få i meg noe mat, må ligge å spise, men idag rok jeg en halv tablett postafen-reisesyketab. å en halv igjen på ettermiddagen, noen flere som har brukt, dette er i samråd me legen, brukte med 1 mann også ,men da var jeg 13 uker...er redd noe ska skje me babyen, tenkte forlange tidlig UL pga de tablettene...?????? idag er formen bra å jeg har spist middag...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hvis legen har sagt du kan bruke prostafen er det trygt for fosteret og ingen grunn til å kreve ultralyd. Du ville aldri fått beskjed om å bruke det hvis det ville være farlig for barnet du venter. Som fastlegen min sier: Han setter babyens sikkerhet foran mine behov.
minnimi Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, du har ikke noe å bekymre deg over. Jeg gikk også på prostafen siden jeg ikke greide å holde på fast eller flytende fra uke 6 til uke 17. Så da tok jeg en prostafen når det var som værst. Var fortsatt kjempe kvalm, men greide å holde på maten om ikke annet.
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg bruker postafen daglig pga allergi. Har gått supert de to første gangene og regner med alt går bra denne gangen også. Eneste allergi-medisin jeg kan ta mens jeg er gravid og ammer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå