Magstar Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Må fortelle min historie. Jeg var på AVA i sept og satt inn et egg. 14 dager etter kom mensen. Jeg ble samme dag bedt med på Tallinn tur med jobben. Tenkte det kunne være gøy å komme seg vekk litt etter mye babydrømmer som gikk i vasken. Vi var ute på byen og jeg drakk litt. På natten våkner jeg med enorme smerter i magen, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg bare lå og vred meg i smerte. Jeg tok taxi til et sykehus der de bare snakket estnisk og russisk. Prøvde forklare dem hva som har skjedd. Jeg bare gråt.. var så vondt. Jeg fikk en UL undersøkelse.. av en dame som ikke kunne si annet på engelsk enn no baby, baby gone... Jeg fikk heldigvis endret billetten hjem, men var ikke noe særlig på jobb etter det da alle lurte på hvorfor jeg måtte på sykehus og ble sendt hjem. Har andre hatt sånne smerter?Jeg var på undersøkelse da jeg kom hjem, men de viste ikke hva det kunne være.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det var ikke noen morson historie. Føler med deg. Jeg hadde også volsomme smerter etter IVF-forsøket. Men det var 2 dager etter uttak av eggene og jeg fikk vite på linikken at det skyltes at jeg hadde fått ut så pass mange egg og at sårene på eggestokken måtte hele. Jeg hadde smerter i et par uker etter det, selv om det ble bedre etterhvert. Fin liten baby ble det også til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå