Gå til innhold

hei har hatt vondt i magen


jada sånn går nu dagan

Anbefalte innlegg

blødde litt på fredag. va bare når jeg tørket meg etter at jeg hadde vært på do. sluttet for. men har hatt mens murringe sia da, sånn av å på, særlig når æ gjør noe. går bra når jeg sitter i ro og sover. er ikke kjæmpe vondt. var hos legen, han mente det var typiske tegn på en begynnede abort. er 5 uker på vei bare. skal til ul i morra tidlig. men lurer da på omandre som har opplevd det? går greit viss jeg mister, men vil bare vite hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har det på samme måte, kom fra legen idag....

 

jeg blør litt her og der... men idag blør jeg fordi jeg ble undersøkt om hva desse blødningene kan komme av..

skal ned igjen til legen på onsdag og ta nye blodprøver....

 

så da får jeg se hva som skjer...

 

Kan være det er skjøre slimhinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke blødd mye. va bare på fredag noen dråpper. det værste er at det er ondt. har mensmurringer når jeg gjør noe. huske jo ikke fra sist jeg var gravid. har ei lita tulle på 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja har slike murringer jeg å, men det kan være fordi livmoren vokser...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt vondt i magen og små blødninger jeg også.. Ifølge min lege kan det være alt mulig som skjer nå, og enten mister man eller så er det bare at man kan få små sprekker i blodkarene rundt omkring "oppi der" fordi at det er mye som skjer og det er veldig blodfylt.. Skal på UL i morgen tidlig og kjenner at det skal bli greit å få svar på om det er noe der.. For når jeg igjen i dag småblør litt etter å ha vært helt fri en uke, og dermed fått håpet opp denne uka så er jeg langt langt nede på bunn nå. Får håpe det går bra med dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det sånn jeg også,men alt er vel:) (foreløpig...)

går nok fint med oss, og til sommeren koser vi oss med babyene våre alle mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er godt å se at det skjer slike ting med andre å så går det bra. Er jo håpet mitt det også! Har mistet før flere ganger så er nok derfor jeg ser så svart på det... Vi har nå prøvd i 1 år og 8 mnd, så det kjennes... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

idag undersøkte legen meg nedentil, kan det være årsaken til at jeg blør mer nå enn før jeg gikk til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan være kroppen din som innbiller seg at mensen skal komme. Du får en falsk mens, med lite blod. mens smertene er nesten som før.

(kan være) Jeg har blødd i bøtter og spann (eh... nesten da) og på ul var alt bra. Men skal på ny ul og se om det fortsatt stemmer neste uke.

 

Krysser fingrene for at jeg har rett ang deg. da er det jo ikke no gæli.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...