Gå til innhold

Utvendig UL i uke 12??


spiren:)

Anbefalte innlegg

Heisann, har akkuratt vært på Ul, r i uke 8 og tok innvendig ul.

Skal tilbake om 4uker, altså i uke 12.

Tar man utvendig UL da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til ultralyd i slutten av uke 13, og da var det innvendig ultralyd. Jeg skulle sjekke nakkefolden, og legen sa det var lettest å se barnet ved innvendig ultralyd.

Men tror det varierer noe fra legekontor til legekontor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der... vi va på ultralyd i forrige uke.. va då 11+3 dager... då tok vi utvendig.. hun sa at vi sku prøve d først, å hvis ikke bilde ble noe bra så sku vi ta innvendig... men bilde ble bra d... kunne se en liten baby me bankende hjerte og armer og bein som beveget seg plenty... vi ville egentli ikke sjekke noe hvsi du skjønner, bare se om den lille levde å hadde d bra... men hadde nok sikkert sett litt bedre om vi hadde tatt innvendig... men for oss va d helt fantastisk... kunne ikke blitt bedre... : ) varierer nok masse fra sted til sted!!... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n til go'gutten

jeg var til ultralyd i uke 15 og jeg måtte ta innvendig da..og det var en gynekolog.. spørs om det varierer fra lege til lege da siden noen over her hadde utvendig i uke 11..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg er i uke 12 nå, og var i dag på ul og tok utvendig ul. men det var pga å utelukke hjertefeil på barnet, pga det er arvelig. men det går i uke 12, vi fikk veldig klare fine bilder :) utroli kjekkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos en jordmor på UL mellom uke 11 og 12. Tok utvendig UL, uten problem:) Det var jordmoren som ville ta utvendig. Så den lille som sprella rundt og strakk seg med utvendig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...