Gå til innhold

Liggetid etter ks

gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha mitt 3 ks i desember. Det er 10 år siden sist. Og da reiste jeg hjem etter 4 dager på eget ansvar.

Hvor lenge er det vanlig nå å ligge på barsel etterpå? Jeg kan ikke fordra å ligge på sykehus,blir rett og slett syk av det ikke får jeg sove heller.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10769078-liggetid-etter-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiste hjem 3. dagen etter krisesnitt. Jeg ble så stresset av å være på sykehus, og klarte ikke sove der. (Klarte ikke sove hjemme heller pga sjokkopplevelsen jeg hadde...) De sa det var greit at jeg reiste fordi babyen hadde allerede lagt på seg bra, ammingen gikk greit og de skjønte at jeg trengte hvile. Dessuten trengte de en ledig seng....

Fordi opplevelsen hadde vært såpass traumatisk, og dette var første barnet mitt, ordnet de slik at vi fikk hjemmebesøk av helsesøster veldig tidlig. Helt greit.

Annonse

Man kan reise hjem akuratt når man selv føler for det sa gyn til meg da jeg skulle ha nr 3. Så jeg hadde med bilsete og hjemreiseklær til babyen den dagen jeg ble innlagt til ks for å reise hjem samme dag. MEN så tålte jeg ikke spinalen og måtte bli til observasjon i 2 dager. Men vi dro hjem 3.dag da jeg var helt i form etter spinalen.

Med de andre ks har jeg reist hjem etter 4 dager fordi det har passet med at jeg da har kommi hjem på fredag og har hatt helg hjemme med mannen før han skulle jobbe igjen på mandag.

• 3 uker senere...

Jeg hadde ks i haugesund, ble utført ks torsdagen og jeg reiste hjem søndagen. Skulle egentli reise lørdagen, men føllingprøven skulle tas av vesla tidli søndagsmorgen =)

Da jeg snakka med personalet om liggetid fikk jeg beskjed om at det var opp til meg selv, om jeg følte jeg klarte meg hjemme så kunne de ikke holde på meg =)

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...