Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er på dag 23 i syklusen, har hatt min første pergokur og masse sex etter kuren.

I går kveld når jeg hadde lagt meg, ble jeg uvel og kvalm, og fikk stikkende smerter nederst i magen, mot underlivet.. Var skikkelig vondt en stund før det roet seg og jeg sovnet. Våknet i morgest med press nederst over magen, og stikkinger mot underlivet.

Er det typiske symptomer på graviditet? Har aldri opplevd dette før.. Og i så fall, er det sannsynlig å ha slike symptomer på dag 23?

Klarer ikke ta test heller.. Er så redd for å bli skuffa IGJEN..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10768938-hva-tror-dere-div-symtomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke for å være slem, teit og dum. Men jeg har hatt det helt likt denne måneden! er også på min første pergo kur... har hatt sånne stikninger nederst i magen nesten daglig siden endt kur... Og jeg tror ikke jeg er gravid... Har riktignok to dager igjen til IKM, men tror jeg begynner å kjenne kroppen min såpass at jeg vet det ikke har klaffet denne måneden heller.... beklager, altså! ikke mening å ødelegge håpet ditt!

D jeg hadde min første mnd på pergo hdde jeg like symptomer, men s kom mensen.. Det er ganske forvirrende at det er så "like" symptomer!

Nå er jeg i pillefri mnd, og har utrolig brystspreng, er på dg 34, så håper det er en liten spire i meg.. Jeg har ikke testet enda, ltt redd for å bl skuffet! Så kanskje jeg venter en liten uke til før jeg tester!

Lykke til!! Håper vi blir gravid snart!!

Hmm..jaja.. er vel mest sannsynlig bare pergoen da:( Skal nå teste likevel når jeg får testene.. Sikkert i morgen. Synes det verste er akkurat nå, når man går rundt å tenker at det kansje er noe på grunn av symptomer.. også får man DEN nedturen.. Da synes jeg det er like greit å teste så snart som mulig, så blir nedturen litt mindre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...