Bimmelim Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Fikk beskjed om at jeg må ringe til sykehuset hvis jeg ikke har hatt en blødning før sprøytestart, i løpet av perioden med spray. Vet noen av dere hva som skjer hvis man ikke får denne blødningen før sprøytestart? Må man spraye lenger eller....?
Bimmelim Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2007 Ingen som vet dette?? Sprøytestart for meg om et par dager om det går som planlagt. Men jeg har altså ikke hatt noen blødning ennå. Kjenner tanken stresser meg litt. Håper noen tar seg tid til å svare om vet:o)
M m/baby i magen Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Hei, Jeg vet ikke om jeg er den rette til å svare. Men slik jeg har forståt det så skal vi ha blødning for at livmoren skal gjør seg klar igjen. Tror det sies at vi skal ta en test for å utelukke graviditet før man begynner med sprøyter. Synes jeg har lest at det ikkje gjør noe om blødningen ikke har kommet. Noen andre som vet??
Bimmelim Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 Oj.....jeg fikk ikke beskjed om å ta en test før spray-start. (Kanskje fordi det var så lite sannsynlig med graviditet pga "problemet" ligger hos mannen.) Takk for svar forresten. Får vente 1 dag til da og håpe at jeg slipper å ringe de..... Blir spennende.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Info brevet i fra st.olav sier at mange opplever en blødning under spray men ikke alle.Vi som er ved st.olav får beskjed om gravi-test den morgenen vi skal begynne å stikke.Dette for å avklare evt.graviditet. Lykke til videre !Ta en telefon til klinikken din om du er usikker.Er ofte det greieste det ) Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå