Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed om at jeg må ringe til sykehuset hvis jeg ikke har hatt en blødning før sprøytestart, i løpet av perioden med spray. Vet noen av dere hva som skjer hvis man ikke får denne blødningen før sprøytestart? Må man spraye lenger eller....?

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som vet dette?? Sprøytestart for meg om et par dager om det går som planlagt. Men jeg har altså ikke hatt noen blødning ennå. Kjenner tanken stresser meg litt. Håper noen tar seg tid til å svare om vet:o)

Skrevet

Hei,

Jeg vet ikke om jeg er den rette til å svare. Men slik jeg har forståt det så skal vi ha blødning for at livmoren skal gjør seg klar igjen. Tror det sies at vi skal ta en test for å utelukke graviditet før man begynner med sprøyter. Synes jeg har lest at det ikkje gjør noe om blødningen ikke har kommet.

Noen andre som vet??

Skrevet

Oj.....jeg fikk ikke beskjed om å ta en test før spray-start. (Kanskje fordi det var så lite sannsynlig med graviditet pga "problemet" ligger hos mannen.) Takk for svar forresten. Får vente 1 dag til da og håpe at jeg slipper å ringe de..... Blir spennende.

Skrevet

Info brevet i fra st.olav sier at mange opplever en blødning under spray men ikke alle.Vi som er ved st.olav får beskjed om gravi-test den morgenen vi skal begynne å stikke.Dette for å avklare evt.graviditet.

Lykke til videre !Ta en telefon til klinikken din om du er usikker.Er ofte det greieste det :o)

Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...