Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som jeg har sagt før så kan jeg egentlig ikke bli gravid selv, jeg må ha hjelp dersom jeg i det hele tatt skal bli det. Men nå lurer jeg litt på om jeg kan være gravid. IKM om 2 dager. Tok en test i dagtidlig fordi tempen ser så utrolig lovende ut, jeg har trifasisk kurve. Testen ble negativ. Men da jeg kom hjem var det en SVAK strek der, jeg vet at man skal ikek se etter at det har gått 10 min, men jeg klarte ikke la vær. Jeg har i hele dagen hatt følelsen av at jeg ikke får mensen, men samtidig så vet jeg jo at jeg mest sannsynligvis får den. Jeg har ikke hatt typiske stikkninger så jeg får i livmoren når jeg skal ha mensen.

Uansett, jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg vet at sannsynligheten for at jeg er gravid er LITEN!!!!!!!!!!!!!1 Men nå begynner jeg å håpe, å det er i grunn litt dumt.

Her er charten min for de som vil se:

http://www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86

Å så må jeg legge til at jeg hadde trifasisk kurve da jeg ble gravid med jenta mi, men jeg har også hatt det uten å være gravid for 2 mnd siden

Fortsetter under...

Hei!

Ikke for å ta håpet fra deg, men jeg har iallefall opplevd å lese av testen seinere enn anbefalt, og da har det vært svak strek!

Du får vente et par dager og ta en ny test hvis du ikke har fått besøk av tante enda;)

Men for din del håper jeg jo at du ikke får besøk av henne på leeeeenge;)

Annonse

Okay.. Kansje det har noe med det å gjøre! Om du ikke får mensen om noen dager får du prøve CB Digital, er vel de beste testene! Da trenger du ikke å tolke selv, og få falske forhåpninger:)

Da har jeg tatt en test man kan ta 4 dager før IKM, jeg har IKM i morgen, å den var negativ. Så det var bra at jeg hadde litt fornuft igjen. Jeg visste jo egentlig at jeg ikke kan klare det selv, men det var da gøy så lenge det varte. Tempen har også fallt, så da må jeg berre vente på tanta som kommer i natt (sånn ca.) Da er de 4 dager til jeg begynner på pergotime, men denne hjelper ikke dersom ikke akpunkturen klarer å hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...