Gojentå Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Nå har eg nettopp prøvd disse tablettene nedentil, og lå i 20 min. Men den ene falt ut, og den andre låg som en ekkel flat klump like utenfor etter 20 min. Hvordan fikk dere dem til å bli inni der? og hvor mye kommer evt ut igjen? uff dette var ikke enkelt......
Lilly 79 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg "trør" de ganske enkelt helt opp, eller iallfall så langt jeg kommer. Bruker hele pekefingren.(Æsj, dette ble detaljert!) Det kommer ut etter noen timer til meg også, da på papiret når jeg tørker meg. Men jeg har aldri ligget i ro når jeg tar de, det hadde ikke gått heller, siden jeg tar de 3 ganger om dagen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har gjort det samme som Lilly79.. har ikke vært noe problem.. Lykke til ))
Heira☆ Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Du har kanskje ikke fått dem langt nok opp? Jeg har ikke hatt noe problem med det. Jeg tar 2 stk. 3 ganger om dagen, men de har aldri kommet (hele) ut igjen. Hvor mye som kommer ut igjen, veit jeg ikke, men noe er det. Går vel en time eller to før jeg merker at det "siver" ut litt. Er sikkert derfor man skal ligge litt etterpå, så de får løst seg opp.
purple Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Gratulerer som ruger. Du må presse kapslene så langt opp du kommer med en finger. Ikke bare dytte de såvidt innenfor skjeden. Lykke til
Gojentå Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2007 hm rart det der ;-) de faller ut her etter kort tid...eg ligger 20 min så kanskje noe av dem virker... skikkelig slit og pyton de der der.... ;-)
med baby nr 4 i magen Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Selve kapselen skal jo ut igjenn. men kansje du bør ta det opp med legen din og heller svelle de. det er faktisk derfor de er runde, fordi de er laget til svelging. men i etterkent har de funnet ut att de virker betre varginalt. dette fikk jeg opplyst på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå