Gå til innhold

progestan - hvordan får dere dem til å bli inni der???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eg nettopp prøvd disse tablettene nedentil, og lå i 20 min. Men den ene falt ut, og den andre låg som en ekkel flat klump like utenfor etter 20 min. Hvordan fikk dere dem til å bli inni der? og hvor mye kommer evt ut igjen? uff dette var ikke enkelt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "trør" de ganske enkelt helt opp, eller iallfall så langt jeg kommer.

Bruker hele pekefingren.(Æsj, dette ble detaljert!)

Det kommer ut etter noen timer til meg også, da på papiret når jeg tørker meg.

Men jeg har aldri ligget i ro når jeg tar de, det hadde ikke gått heller, siden jeg tar de 3 ganger om dagen.

Skrevet

Jeg har gjort det samme som Lilly79.. har ikke vært noe problem..

Lykke til :o))

Skrevet

Du har kanskje ikke fått dem langt nok opp?

Jeg har ikke hatt noe problem med det. Jeg tar 2 stk. 3 ganger om dagen, men de har aldri kommet (hele) ut igjen. Hvor mye som kommer ut igjen, veit jeg ikke, men noe er det. Går vel en time eller to før jeg merker at det "siver" ut litt.

Er sikkert derfor man skal ligge litt etterpå, så de får løst seg opp.

Skrevet

Gratulerer som ruger.

Du må presse kapslene så langt opp du kommer med en finger. Ikke bare dytte de såvidt innenfor skjeden.

Lykke til

Skrevet

hm rart det der ;-) de faller ut her etter kort tid...eg ligger 20 min så kanskje noe av dem virker... skikkelig slit og pyton de der der.... ;-)

Skrevet

Selve kapselen skal jo ut igjenn. men kansje du bør ta det opp med legen din og heller svelle de.

det er faktisk derfor de er runde, fordi de er laget til svelging. men i etterkent har de funnet ut att de virker betre varginalt. dette fikk jeg opplyst på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...