preggy pop Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er 6+3 på vei og veldig spent på når jeg kan forvente at jeg begynner å få litt gravidmage. Og hvor starter det. Lavt nede? Litt ny i gamet her...
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Den starter lavt nede, men når den kommer er HELT individuelt - det går ikke an å svare på hva som vl gjelde for deg. Min kom vel ca uke 10, men det var ikke veldig synlig før sånn 13-14.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk mage i uke 15, da begynner den over skambenet.. du kan se på babyverden.no hvordan magen vokser:)
Jordbæret <3 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Den kommer omtrent midt mellom knea og puppa ;-)) Neida, bare tuller. Selv om det jo faktisk er sant. Jeg fikk mage da jeg var rundt 8 uker på vei. Men det var bare fordi jeg var så innmari plaget av luft. Denne "luftmagen" bulet ut midt mellom skambenet og navlen. Den ordentlige magen kom nok ikke før jeg nærmet meg fullgåtte 12 uker, når livmora vokste ut av bekkenet. Fremdeles var det midt mellom navlen og og skambenet, men det var litt mer spiss enn "luftmagen". Vel, det var min erfaring. Er nok veldig individuelt. Noen får ikke mage før de er mange mnd på vei. Men livmora ligger skjult i bekkenet helt til man er rundt 3 mnd på vei, så mage før det er nok mest bare luft.
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 i første sv.skap kom den til syne (for andre) rundt uke 15-16. Men kunne se det litt selv under trusa liksom at det bula litt mer ut (der håret er og litt over liksom) tidligere og merka buksene stramma litt mer.. Spent på når det skjer denne gangen..er 7 uker nå, og synes det buler litt under trusa allerede..har hørt om mange som får mage et par mnd tidl andre gang. Veldig individuelt, men tror det er vanlig alt fra 14-15 uker til 20-22 uker første gangen altså.. uten at jeg kan si sikkert akkurat DE ukene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå