Gå til innhold

Sorry at dere måtte vente så lenge på meg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter...

sorry at de tok så langt tid men har ikke funne tid før nå og var en liten stund i sykehus etter en langt og dramatisk fødsel.

Jeg vil ikke gå veldig i deteil nå siden det kunne skremme veldig...men jeg og ungen har det bra nå.

I hvertfall kom 17.10. lilla Amalie til verden...ja det blir ei jente ;).

Ho var 50 cm og 3470 gr.

Rier begynnte kl 3 om natta...så jeg måtte ikke blir satt i gang...og kl 20.36 blir hun tatt under akkut kaisersnitt.

Skal fortelle alt litt mer på neste bim-treff. litt mer personlig.

få håpe vi ses snart igjen...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!!! Godt å høre at dere har det bra nå hvertfall!Hørtes ut som om det ble litt dramatisk ja..

Gleder meg til se dere begge to igjen!!

Klem Unni\Framtida

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta...!

Skrevet

Gratulerer så masse!!:) Så godt å høre at dere har det bra begge to! gleder meg til å treffe dere:)

Klem

Skrevet

Gratulerer! Godt at det hele gikk bra til slutt :-) Nå kan du endelig kose deg hjemme med den lille :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!! Og fryktelig synd jeg ikke kan komme i morgen da det er svangerskapskurs for min del, men håper vi sees på neste treffet!! Gleder meg til å se Amalie!! (.. og jeg som var skråsikker på at det var en gutt...) Så feil kan vi ta! Men kan tenke niesa di ble gla :-)

Kos dere i morgen!

Masse klem fra Kristin

Skrevet

GRATULERER KJEMPEMASSE!!!

Godt å høre at det gikk bra til slutt, og så ønsker jeg dere god bedring nå i dag. Vi setter opp nytt treff om tp uker, så da håper jeg at vi får se deg og Amalie:-)

Hun var ihvertfall nydelig på bildet...(fikk se hos Elke...)

Klem

Skrevet

Gratulerer masse med lille Amalie!

Kos dere, så sees vi nok på neste treff :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...