Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hele avenger jo litt av når du fikk i april og hva termin blir.

Jeg forstår deg slik at du kunne tenke deg å bli hjemme mellom permisjonene?

Den permisjonen du går i nå teller som jobb i forhold til din nye perm. Husk at du kan gå ut i permisjon inntil 12 uker før termin(dvs 9 uker før du MÅ)

da tror jeg det vil løse seg for deg uansett. jeg.

feks om du begynte din permisjon 1 April og har hatt 48 uker perm og i tillegg kanskje har forlenget permisjonen i 4 uker med ferie? så skal jo ikke du være færdig med permisjon før 1 april i gjen og da er det under 4 mndr til ny perm.

Gratulerer og lykke til

takk for svar. Fant også nettopp ut at det var 6 av de 10 siste mnd før neste permisjon tar til, og ikke plent termindato. Tenker ikke i utgangspunktet å gå tilbake i jobb igjen, fordi jeg ikke har barnepass til minstemann før i slutten av juni og da er det sannsynsligvis bare få uker igjen til termin.. Blir koselig men sikkert steintravelt...

For tiden er jeg kjempekvalm og konstant trøtt, og skal ta meg av en treåring og en 7 mnd'ing imellom kvalmebyene... alt vi må gjennom... Heldigvis vet jeg grunnen til jeg er så dårlig:) Har bestemt å ikke si noe før 3 mnd, og det holder hardt kjenner jeg:) Har nesten sagt det til mange jeg den siste uken:)

• 2 uker senere...

Uff det kommer til å bli tungt for deg, med småbarnpass mens du er stor og tung selv.

Har nettopp hatt en syk, men svært aktiv 2 1/2 åring hjemme fra barnehage. Venter januarbarn, og har vekslet på med at pappan eller jeg har vært hjemme med den syke. Men det er blitt kjempeslitsomt med tunge løft og knebøy for min del nå1 Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...