Gå til innhold

Gal av uvishet- gravid ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vis noen bare kan høre litt på meg... ær jeg glad. Har bare kænnt meg SÅ gravid (har två barn ) hele førra uken. Pupper som kunne brukes till att sette ting på (struttehylle)og så ømme. Så fredag kom en blødning med røtt færskt blod. ja nesten som noen hællt ut litt blod ur en kopp (ikke mye) så var det over. Lørdag var testen negativ hade tænkt vente till i dag å ta den da ær det 15 dager sedan EL . Klarte ikke vente... Så lørdag ,søndag å i dag litt utflod brunaktig.

Må tillegge att jag ikke kænner mig så gravid længre heller... Har meget uregelmæssig mens (kan hoppe over 6 månader å så )

Nær jag blødde fredag tænkte jag mest att det var så ved førre graviditeten också..

Kænner mig ambivalent till hele situasjonen... ikke planlaggt... men så ønsket av meg... Det blir den siste gången vis jag nu ær gravid.=). Det blir också otroligt krævende og mye latter. Bare førhållandet tåler det... han vet ikke noe ænnu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke siden negativ test på lørdag... får kanske til en tur på apotektet i kvæll. Mens eldste man ær på trening.

Tænkte kanske på att vente till onsdag før ær den da negativ ær det slutgilitigt svar. Ær den negativ onsdag så ær jag ikke gravid. Får se hur det blir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...