Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Hei alle sammen Jeg har et barn fra tidligere som var over 4500 kg, og det jeg lurer på er hvor store barn fikk dere som har barn fra tidligere? Fødselen endte opp med keisersnitt, men nå er jeg gravid på nytt igjen. Hadde vært kjempefint å høre dere andres erfaringer om fødsel. veier 106,5 kg i uke 8.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Tenker du sånn i forhold til om store mødre for generelt store barn? Med sønnen min for 6 år siden veide jeg 94 kg, hadde lagt på meg 12-14 kg, han veide 2590gr da han ble født 15 dager før termin. Nå veier jeg 107kg, har lagt på meg 17 kg tilsammen, er 8 dager på overtid og nurket ble estimert til å veie 2700-2800 gr på onsdag.
Ranveig R Skrevet 30. oktober 2007 #3 Skrevet 30. oktober 2007 Då guten vår vart fødd var han 4440g. Eg var 84kg før svangerskapet og la på meg 22kg. Denne gongen var eg tyngre i utgangspunktet, men har lagt på meg mindre. Legen min meiner at babyen ikkje er like stor som brorern var, men det sa han berre ut ifrå å kjenne på magen, så eg tar det ikkje veldig høgtidleg. Eg trur nok foreldra sin fødselsvekt har meir å seie for babyen si fødselesvekt, enn det mor si vekt som gravid har. Eg har i alle fall fått beskjed om at eg neppe kjem til å få noko LITE barn nokon gong, eg var rett under 4kg + 54cm, mannen min rett under 5kg og 56cm...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har bikket 100 i svangerskapet, eller i alle mine svangerskap, men har ligget rett under før jeg ble gravid. Og begge mine barn veide ca 3500 da de ble født, og har ingen tegn til å være overvektige nå (er 6 og 3 år gamle). Sunne friske barn. Både mannen min og jeg veide over 4 kg da vi ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå