Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært her inne så veldig mye , men nå er jeg tilbake igjen.

Jeg er da gamle bula, hvis noen husker meg?

Har tittet innom av og til, men jeg synes det har blitt stille her.

Håper det er fordi mange har blitt gravide og har kommet seg over på gravide slitere. ;-)

Skulle egentlig sette inn egg på fredag som var,men egget tok kveld...

Nå har jeg fått mens og setter igang med nytt regime..(mensen kom allerede i går)

Har fått datoene nå, og jeg starter med spray 16 november, sprøyter, 28 november, ul 7 des og antatt uttak 10 des.

Denne gangen skal jeg gå på puregon, jeg har gått på gonal f før.

Gleder meg til nytt forsøk og jeg håper jeg klarer å beholde embryoet denne gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10767137-s%C3%A5-stille-det-er-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Villemo/Bula.

Klart jeg husker deg, du pleide å holde styr på lister og alt her inne i våres når jeg hadde mitt første forsøk. + en hel masse fine dikt.

Tok som deg en lang pause fra bim, men er nå tilbake og i mitt første fryseforsøk.

Syns det har blitt merkelig stille her inne jeg også, tror nok det er en del som har innvilget seg pause, de er nok ikke bare på gravide slitere selv om det hadde vært hyggelig.

Hadde virkelig håpet at fryseegget ditt skulle overleve, så hinsides mye uflaks som du har hatt.

Det var virkelig leit, men godt at du skal igang med nytt forsøk asap og klarer å se framover som alltid.

Brukte forøvrig puregon og fikk kjempebra resultat på første icsi, så kanskje det blir bedre denne gangen !! XXXXXXXXX

Masse lykke til og velkommen tilbake.

Er det DEG Bula? "gamle ørn" he, he :)

Det var jeg ikke klar over!

Synes også det er litt stille, men kanskje det er litt mindre forsøk nå på slutten av året?

Så trasig at det ikke ble noe av innsetting da, men ønsker deg så masse lykke til med det nye forsøket og håper på masse friske, flotte egg som blir værende hos deg. :)

Klem, klem :)

Annonse

Jeg er nok igang igjen ja. Hadde skikkelig flaks, for å si det rett ut. Egentlig så var det visst ganske fullt, og i tillegg ville de at jeg skulle vente en mens... Men det ville ikke jeg, og siden jeg har smiska meg innpå dr Düring ,så ble det forsøk på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...