Gå til innhold

Legger denne inn her også jeg:) Ønsker svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må spørre dere om noe. Jeg er nå gravid for tredje gang etter å hatt to ma. Jeg trodde at jeg skulle bli helt psyko i hodet denne gangen siden jeg har hatt to ma i uke 10. Nå er jeg i uke 10, men er veldig rolig. Er akkurat som om jeg vet at det går bra nå. Kan liksom ikke forklare det.... De to forrige gangene har jeg visst at noe har vært galt. Så enten så går det bra nå, eller så tvinger jeg meg ubevisst til å være positiv.

Har dere hatt det slik???

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler det sånn nå, føler meg mye mer gravid og sikker på at det går bra denne gangen, vanskelig å forklare bare en følelse jeg har, hadde en vond følelse de to forrige gangene men nå føles det bare bra og jeg har masse symptomer, får håpe mage følelsene våre stemmer

**krysse fingrene for oss*

:)

Skrevet

Intuisjon er en mystisk ting ;) Men er bare å nyte freden og roen når man har den. Livet går sin gang og de fleste mister jo ikke!!

Sender over masse lykkeønskinger til begge dere to som venter spent på uke 12 (regner jeg med). Det gjør jeg også.. Og imorgen er det UL!!!!! :D

Skrevet

Jeg er alltid panisk etter å ha hatt en sa først, enda jeg har fått seks friske barn etterpå.. Rare greier. Men har en venninne som hadde det som deg, og det gikk fint med henne. Hun sa som deg at hun følte seg trygg nå sist, og da fikk hun en frisk og fin liten jente:)

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Nå krysser vi fingrene og håper vi alle har en baby i armene om noen måneder:)

Skrevet

Signerer på den :)

så må du si ifra hvordan det gikk på ul Barnkanskje? er koselig med litt sånne go'nyheter også :)

Skrevet

Jwg var ikke rolig før ungen var ute av meg, og så at han var i live. Har hatt 4 SA før jeg føde en frisk sønn. Klarte ikke være rolig i det hele tatt.

Men du er heldig som føler det slik, er ike noe morsomt å gå rundt å være så bekymret.

Skrevet

jeg er gravid igjen etter ma i sommer. Da gikk jeg og hadde det helt jævlig, visste at noe var galt. Og det var det. Er desverre like nervøs nå, og vet ikke om det er resultat av det jeg opplvevde, eller intuisjon. Håper for guds skyld det ikke er intuisjonen denne gangen. Føler meg ikke noe mer gravid, symptomene kommer og går i helt samme mønster som sist... Blir stressa av at det er så mange med 2 ma før de får baby her inne, jeg orker ikke tanken på å måtte gjennomgå en til... dette ble litt depressivt, men det er vel bare et uttrykk for frustrasjonen min nå. Håper det går bra med oss alle, uavhengig av god eller dårlig følelse, er jo noen av dere som sier dere var bekymra hele tiden selv om det gikk bra og;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...