Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Oslo?

*stjerneklar med GULLSTJERNE*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har lyst å forsikre meg om at det er noen der inne, og har lyst på ultralyd i uke 8- 9. Hvor kan jeg få gjort dette i oslo, og hva koster det? Hvor lenge varer seansen og hva vil vi kunne se? Er det for lite til at det skal være noen vits?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Majorstuaklinikken og Volvat tar ultralyd. Tror det koster 1000-1200 kroner. Du kan da se et foster med bankende hjerte! Vi så også begynende armer og ben, men kanskje vi var heldige:) Lykke til og gled deg!

Skrevet

Glemte å spørre om en ting til, er det innvendig ul eller utvendig?

Skrevet

Jeg tok innvendig på Oslo City legesenter i uke 7. Og utvendig på Volvat i uke 11. Begge ganger kostet det 975,-. Men på Volvat var det hos Jordmor og hun bruker 30 minutter, så du får masse tid til å se på ultralyden. På Oslo City var det bare 1-2-3 - alt ok - ferdig. Men man får iallefall sett at alt er ok da! Men fikk mye mer ut av timen på Volvat. Der kan man jo også spørre jordmoren andre spørsmål man kanskje har samtidig også.

Skrevet

Hei!

Er inne og sniker fra 2. tri :) Ultralyden på Majorstuaklinikken koster 1200. Jeg var der to ganger, og den andre gangen brukte han lenger tid enn den andre - en halvtimes tid eller noe sånt. Da sjekket han grundig, og for å få flere vinkler tok han også litt UL fra utsiden, men mesteparten var innvendig.

Selv var jeg i uke 11 da jeg var der, og da så jeg masse, men i uke 8 kan du nok i alle fall se hjertet som slår - jeg har et par venninner som var der i uke 8, og fikk se et bankende hjerte :). Vet ikke hva man ser mer enn det.

Skrevet

øh - jeg mener selvsagt at han brukte lenger tid den ene gangen enn den andre. Men den første gangen visste han at jeg skulle tilbake igjen, så da gikk det nok fortere enn ellers. Andre gang tok de også bilder som vi fikk med oss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...