Gå til innhold

Jippiii


ballblom

Anbefalte innlegg

Kom nettopp fra sykehuset nå :-) Har vært på min tredje ultralyd, og tiltross for små blødninger så alt veldig veldig bra ut! Puhh..

På én uke har lillegullet vokst fra 3mm til nesten 11mm.. ikke rart jeg har vært sliten siste uken :D Fikk se babyen i profil, og så tydelig et stoort hode og et bittelite hjerte som slo i brystet. Såå herlig! Ble satt tilbake 2 dager, så er idag 7+3 istedet for 7+5, men det gjør ingenting så lenge alt er bra :-) Måtte bare få ut gleden min! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! :-) Men lenge til neste ultralyd i uke 18, så kommer nok til å ha endel bekymringer før den tid likevel.. men dette kan jeg nok leve på i noen uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Så kjekt!!! Håper jeg får se det samme som deg når jeg skal på ul i overimorgen... *bite negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 7+1...vet ikke om sambo skal være med heller, er så redd for å få en trist beskjed og vet ikke om jeg orker å se sambo så trist som sist da vi oppdaget MA ... Men håper jo på at dette er vår tur da... Såååå stort å kunne se det dere har sett Sukkerlinn :) Heldige dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, da får du se omtrent det samme som meg.. :-) Thihii.. Hadde aldri trodd at den skulle bli så stor på én uke. Så nesten ut som at den hadde dårlig plass der inne. Hehe..

Syns du skal ta han med uansett jeg.. da er dere iallefall sammen. Og sannsynligvis går det jo bra, så han får mye glede av å være der! Jeg var alene på første ultralyden siden kjæresten min var i Italia, og fikk da beskjed om at den var død.. var såå jævlig å være alene. Heldigvis tok de feil den gangen..

Det er klart det er deres tur nå :-) Tenk at du har en liten baby på rundt 1cm i magen din!! hihh. Husk å be om ultralydbilde.. Jeg trodde bilde legen prinet ut var til oss, men det var visst til journalen.. så fikk ikke bilde denne gangen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohoo.... du er jo BIM sin egne lille solskinnshistorie da sukkerlinn. Så bra alt dette er!!

 

I går bestilte vi sånn liten maskin mann kan høre hjertelyden hjemme i stua med vi. På Ebay til ca. 200 kroner. Og selv om jeg vet at jeg antageligvis ikke hører noe med mine manglende kunnskaper på det området.. så hadde det vært knall å fått det til. Er jo flere her som har klart det....

 

Kan jo prøve den når den kommer, og anbefale den til deg i såfall. For mann må jo ta det med en klype salt, og ikke bli redd om mann ikke hører noe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra :) Da kan du slappe av og glede deg litt mer.. Den hadde iallefall vokst skikkelig!!

Gleder meg til ul selv, legen sa jeg kunne velge når jeg ville dra sist gang så jeg i 6 uke og da var det bare en liten klump med hjerte... kanskje jeg skal vente til rundt 8 få se litt mer baby :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo betryggende og moro å se i uke 6 også.. men er jo som du sier bare en liten runding med et bankende hjerte :-) Vent til uke 8, så kommer du til å bli overrasket over hvor menneskelignende den allerede er.. :D Men husk å be om bilde jenter! Det er tydeligvis ikke obligatorisk å få det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tydeligvis. Får bare håpe det holder seg slik :-) Er livredd for å miste, men må holde meg positiv for lillegullet..

 

Oj, det vil jeg også ha!! Har hørt at mange forveksler lyden med sitt eget hjerte, så man må ha litt trening.. men er jo bare å prøve da :D Bare å passe på å høre etter et hjerte som slår dobbelt så raskt som vårt eget.. det hadde jo vært kjempebetryggende å ha :D Og selv om det ikke går an å høre noe så tidlig, så kan den jo brukes seinere i svangerskapet. Jeg vil ha!! Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...