Gå til innhold

Bestilte vogn fra utlandet og den ble sendt til Spania..........SINT!!!!!

Anbefalte innlegg

Bestilte Buggster fra Casita Bambini i Tyskland. Veldig god service. Den ble sendt den 19. oktober og skulle ta saann ca 1 uke. Da jeg ikke har faatt den ennaa ba jeg om tracking nummer som jeg fikk. Gikk inn paa tyske postsiden (dhl.de) der kommer det fram at pakken ble sendt til Spania!!!!!!!!!!!!!! Ok - jeg bor paa Island og adressa var Reykjavik, Island........ikke veldig likt Spania......Ringer i DHL og de bekrefter at pakken er i Spania! Jeg sender post til CB som sjekker saken og ja, den er kommet til Spania, men naa paa vei til Island. Feil gjort hos DHL!!!!!! Naa kommer det til og ta en uke til!

Mitt STORE problem er at jeg drar til Syden om 8 dager og TRENGER vogna! Det var jo derfor jeg köpte den!

Har sent e-mail til DHL om og pröve og faa den hit veldig raskt, men tviler paa at det kommer til og fungere.

Er ganske frustrert akkurat naa - har gledet meg saa mye til og faa vogna.......

Hvis noen vet om butikk paa Playa de las Americas paa Tenerife som selger vogner hadde det vært fint.....maa kanskje kjöpe en til....

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...