Gå til innhold

Hei August-gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du hatt en fin helg?

Nå har jeg prøvd å blande enfamil i kaldt vann. Ble bare klumper og tull da også. Han brukte en evighet på å spise,for det var nesten tett i tuppen.

Og så gulpet han like mye,om ikkje mer....

Så eg har nok gitt opp.

Hjelper det hos deg? sluttet han å gulpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Helga har vært bra! Har du hatt det bra hos svigers...? =)

Sønnen min spiser kun enfamil nå, og det går bra. Det er ikke tjukt i flaska nå lenger, litt tjukkere enn vanlig mme, men det renner fint igjennom smokken. Men han gulper fortsatt... Men nå er det ikke så tynt og rennende som før, det er mer klumpete, hvis du skjønner...

Vi har begynt med smokker med flere hull da, for ellers kom ikke maten fort nok, og da ble det DEN hylinga ved hvert måltid...

Så dumt at det fortsatt blir klumpete for deg da...! =(

Jeg koker nå opp vann og har ønsket mengde over i flaskene, så lar jeg dem stå på benken til de har blitt litt avkjølt, så setter jeg dem i kjøleskapet. Da go'gutten skal ha mat, så har jeg oppi pulveret,ruller flaska i hendene, så rister jeg... Til slutt varmer jeg opp melka til kroppstemperatur... Så er maten klar! =)

Skrevet

Hatt en fin helg hos svigers ja:)

Har blandet akkurat som du gjør... men men. Eg orker ikkje mer. Han elsker Hipp og da får han det.

Er bare 1-2 flasker om kvelden,ellers ammer jeg. Og det gulper han ihvertfall opp igjen...hehe...

Vi har vaskemaskin:) og da får han jo brukt alle klærne før de blir for små...

Skrevet

Sant det med klærne! =)

Hvor gammel er sønnen din forresten...? Kom til å tenke på at jeg har skrevet masse med deg, men jeg vet ingenting om deg/dere... =) Utenom at du har en gulper da... =) Hvis du ikke har lyst til å skrive det til alle som er her inne, så kan vi jo sende meldinger privat... Går ikke det ann da...?

Skrevet

nå har jeg sendt deg privat mld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...