Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?

MyBabyGirl<3

Anbefalte innlegg

Hatt mye problemer med kviser, men fikk md formulationss teen problem-prone kit på fredag, og det svir sjikklig i huden og jeg håper dette kommer til å virke, hørt mye positivt om produktene.

Men så ser jeg det står på eska at om du er gravid eller ammer skal du snakke med legen før du tar produktet i bruk. Har smurt meg nå i helga, men vurderer å slutte etter jeg leste dette.. men, vil så gjerne bli kvitt kvisene at det frister og forsette. vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hvordan kan noe jeg smører i ansiktet skade barnet? men vil jo selvsakt ikke gjøre noe som helst for å skade barnet!!

Kommer sikkert til å få til svar nå, kontakt legen, men det er hele veien opptatt når jeg ringer, omtrent umulig å komme gjennom, hadde time der 1oktober og får ikke komme igjen før 17desember, blir da min 3dje kontroll hoss lege, er nå i uke 30. men går jo til jordmor også..(eller vært en gang). uansett, håper bare på noen synspunkter hva dere ville jort.. noen som har erfaring med produktene?? Takk på forhånd :)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei hei:)

jeg har ikke noe erfaring med akkurat det produktet, men jeg har veldig problemer med kviser selv og vet at det er utrolig irriterende !

uansett- hvis det står på pakken at gravide ikke bør bruke den, så er det en grunn til det, jeg ville ikke ha fortsatt å bruke den, ihvertfall ikke før jeg hadde snakket med legen :) Så håper du får gjort det så fort som mulig da :)

Klem:)

• 3 uker senere...

heisan!

jeg har selv hatt en del problemer me kviser, men eg e ganske gla i sjokolade å sjenerelt snop.. så eg sluttet med å spise snop i ett par dager å d viste seg at kvisene kom av alt snope men fikk mest kviser etter eg spise snop me masse e stoffer i.. så hvis du er en gote spiser vil jeg råde dg til å holde dg vekke ett par dager å c om de forsvinner...

cathrine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...