Gå til innhold

Hva syns dere om Selma Louise??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selma Louise var ganske fint, liker ikke doble navn så godt, men disse funket greit sammen. Begge navnene er fine hver for seg, og har samme sjanger.

Selma Mathea er ikke fint, for det blir ma-ma etter hverandre.

Skrevet

Nei tenkte endten Selma Louise (men sambo syns ik selma louise er noe fint så dropper vel det) el bare Mathea..

Skrevet

Alle navnene er fine, men hadde nok valgt Selma eller Louise alene framfor Mathea.

Skrevet

Synes ikke Selma Louise passer sammen i det hele tatt - helt ulike genre. Da er Mathea Louise bedre. Personlig liker jeg nok Louise best, gjerne skrevet som Lovise.

Skrevet

Selma Lovise syns jeg er fint.

Skrevet

Eh.. Er det ingen andre som tenker på filmen Telma & Lovise ? (Sikkert skrevet feil)

Jeg syns Selma er finest alene, Mathea også. Hva med Thea Louise?

Skrevet

Selma Louise var ikke pent i mine ører..

Ikke Mathea heller...Hva med bare Louise eller Lovise?

Skrevet

Selma er jo nydelig da:P...:):) Synes derimot at Louise er grusomt!!!!!!! Og kombinasjonen var enda værre.......

Skrevet

Selma Louisa er best. Da slutter begge på -a. Ellers så ville jeg hatt Selma Louise hvor man ikke uttaler e'en (Slik som Märtha Louise)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg syns Selma alene er kjempefint :)

Skrevet

Selma er jo et nydelig navn. Louise er jeg ikke så fan av, og Mathea liker jeg IKKE (havner i dille-dalle-boksen sammen med Nikoline, Leander, Esmeralda, o.l.)

Kombinasjonen Selma Louise blir for mye likt filmen Telma & Louise

Foreslår bare Selma :)

Skrevet

Nesten som "Thelma og Luise"...... Selma er fint, Mathea litt oppbrukt, kanskje?

Skrevet

Nei hold deg til Mathea du! For det første er det nydelig, og for det andre er Selma Louise for teit sammensetning.. Sorry, men det høres for dumt ut. Pent hvert for seg, men filmen blir stående der, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...