Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :-)

Jeg har akkurat flyttet til Moss, og er snart 27 år. Jeg har en datter på tre år, og har termin med barn nr to den 22.02.2008. Er det noen som har lyst til å møtes på Mikrobryggeriet og skravle litt, skrive på msn eller finne på litt?

unca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også innflytter i moss, har en gutt på 5 mnd.. er 23 selv... hadde vært hyggelig å bli kjent med flere her, send meg gjerne en pm hvis du har lyst til å finne på noe! :)

Skrevet

hei hei ;-)

Så koselig! jeg er helt ny på denne siden, og vet ikke hvordan jeg skal sende pm.. kan du sende meg en i steden?? hehe

vil gjerne finne på noe :-)

unca

Skrevet

Hei! Jeg er også innflytter i Moss. Jeg er 27 år, og har en gutt på snart seks mnd. Hadde vært veldig hyggelig med noen nye bekjentskaper!

Skrevet

Hei! Bare send meg en mail hvis du har lyst til å bli kjent, adressa mi står i et innlegg over her! :) Jeg syns også det er veldig hyggelig å bli kjent med flere her! :)

Skrevet

hei hei!

Nina: hvis du vil kan du gjerne sende meg en mail på [email protected]. Hvis dere (Nina og Anne Berit)har lyst, så kan vi kanskje møtes alle tre en dag på MIkrobryggeriet eller noe, og skravle?! Jeg er seks mnd på vei, og fant ut igår at jeg venter en gutt! Synes det er morsomt at dere begge har gutter! Si ifra hva dere synes :-)

Skrevet

Det hadde vært veldig hyggelig, jeg er med! :) Så morsomt at du også får en gutt da! :)

Skrevet

Hei igjen :-)

Jeg har mailadressen din Anne, men skriver her i tilfelle noen flere har lyst til å møte oss! Passer det for deg å møtes på MIkrobryggeriet torsdag 22.11.07 kl seks eller syv?? Hvordan er det for deg med barnepass/ å ha han med? Jeg er åpen for forslag! Moro at Moss endelig trår til litt! Koselig å bli kjent med flere :-)

Skrevet

Hei hei!!

Jeg er også nyinnflyttet til Moss :) Jeg er 24 uker på vei og venter også en liten gutt. Det hadde vært hyggelig å møte dere :)

Jeg kan dessverre ikke den torsdagen, men blir gjerne med en annen dag :)

Skrevet

Det tror jeg passer fint! Må bare sjekke med sambo om han kan ha lillegutt, hvis ikke kan jeg ta ham med.. han pleier å legge seg sånn i sjutida, men sover fint i vogna også! :)

Blir koselig! :)

Skrevet

Så kjempekoselig :-) Det gleder jeg meg til! Hvis du bruker msn, kan du gjerne legge meg til. Da kan du søke etter [email protected], så dukker jeg nok opp :-)

Skrevet

Hei!

Jeg er også ganske nyinnflyttet til Rygge. Er 31 år og har termin 27.12 med lillesøster. Skal se om jeg klarer å komme meg unna på kvelden. Da pleier ting å gå slag i slag.

Men hadde vært så hyggelig å treffe andre som skal ha permisjon i 2008 :o) Jeg er vant til det hektiske storby livet i Oslo, og kjeder meg raskt (selv om oppgavene tårner seg opp her hjmme) så jeg trenger å ha noen å trille med og skravle om barn o.l

Hvordan kjenner jeg igjen dere da?

Å ja...dere er kanskje bittelitt gravide dere også ;o)

Skrevet

Hei Unca :o)

Du må lage deg en profil, da kan vi sende deg pm. Det gjør du når du logger deg inn. Trenger ikke å legge ut livet ditt. Skrive hva du vil.

Så du hadde svart på innlegget mitt om barselgrupper i Rygge.

Det er ikke så ofte jeg er innom BIM sidene. Men i dag var jeg jammen glad jeg tittet innom.

Håper jeg får det til på torsdag :o)

Skrevet

Så koselig at vi blir flere! Gleder meg :)

Jeg er ikke gravid da, er bare blitt hengende igjen på sidene her etter at lillegutt ble født! :) Men vi klarer forhåpentligvis å finne hverandre uansett! :)

Skrevet

Hei igjen jenter

Jeg kan få vært med på treff alikevel, så da joiner jeg dere hvis det går bra :)

Det er fortsatt på mikrobryggeriet, torsdag 22.nov? Ble det kl 18 eller 19?

Dette blir kjempehyggelig :)

Klem linwa (24 uker på vei med en liten prins i magen)

Skrevet

Så KJEMPEMORO at vi blir såpass mange :-) For å unngå misforsståelser, vil jeg skrive at det er på Mikrobryggeriet klokken syv, torsdag 221107. Jeg er noe inne på babyverden.no, og det er det to andre som også ønsker å bli med. Jeg har invitert dem med, og skrevet at ingen av oss kjenner hverandre. Håper dere ikke synes det gjør noe at vi blir fra to "barnesider" her. Siden ingen av oss kjenner hverandre, og alle bor i Moss/ omegn, så er det jo helt topp! Tror vi blir i en aldersspredning på 23 - 31 år, og det er jo kjempefint. Nå gleder jeg meg!

Skrevet

Hei unca og dere andre jenter med og uten bim :o)

Gleder meg til torsdag. Jeg synes det blir kjempespennende å treffe dere, uansett om de er fra bim eller dib jenter eller babyverden. Det er så positivt at vi endelig kanskje kan få til litt aktivtet her i mosseregionen :o)

Vi sees :o)

Skrevet

heisann.jeg er 28 år og venter andremann 22 april,har en gutt på 2,5 år,vi flyttet hit til moss for ca 1 år siden,så jeg kjenner heller ikke så mange her.høres veldig koslig ut og møtes,jeg jobber til 19.00,men skal prøve og ta meg en tur etter jobb:)

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg er fra Moss, men bor i Rygge. Er 8 +1 uker på vei med min første:) Høres veldig koselig ut å treffe andre, men det er ikke offentlig enda med meg, så må nesten vente til nyåret med å møte noen, hehe. Vil liksom at foreldrene våre skal være de første som får vite det - og det får de vite på julaften:) Er det noen av der som har termin neste sommer? Jeg har foreløpig termin 8. juli. Send meg gjerne en privat melding...

Skrevet

Hei igjen, jenter! Jeg vil bare si: ALLE SOM HAR LYST, MÅ KOMME! Det er helt topp at vi blir så mange :-) Og ikke la vær å komme fordi du ikke kjenner noen, for det er ingen som kjenner noen i det hele tatt. Så det er likt for alle! Kom kom :-)

Skrevet

Hei! Jeg bor i Rygge, har en gutt på 4 år, og en jente på nesten 1 år... og venter nr.3! Har termin i april. Var med på treff i fjor, og har fått verdens beste venninner her inne! Så jeg har veldig lyst til å bli med på treff.... Men det er vanskelig for meg på kvelden, av naturlige årsaker... det går i ett med bading og legging... Men hvis dere treffes en dag på dagen så blir jeg med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...