Linnea&Julie Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 foreldrene mine har sølvbryllupsdag i denne uka, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til de. De har jo alt!! håper at det er noen her med god fantasi som kan komme med tips Har tenkt å bruke ca.800kr !
sunshine2 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Jeg gav foreldrene mine sølvbegre (som så ut som småvinglass) med deres navn + 25 års bryllupsdag inngravert på. Det ble de kjempe gla for. De har også alt og da tenkte jeg at jeg kunne gi dem noe som de har til minne, men som de samtidig kan bruke. (",)
Linaria Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Til de som har alt: Fotobok med bilder fra hele ekteskapet deres (med ungene etterhvert som dere vokste til, og med evt. barnebarn nå) En slik bok kan lages så dyr eller billig som dere bare vil (du kan lage den vha programvare, på f.eks japanfoto. De blir seende veldig proffe ut- skikkelig perm og skikkelig papir, og dere kan selvsagt legge inn kommentarer til bildene.
Mininni Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Teaterbilletter hvis de liker denslags - evt billetter til en annen variant av opplevelser - ballett, opera, show, musical - da får de en opplevelse i stedet for en ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå