nick_83 Skrevet 29. oktober 2007 #1 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet når det er tid for neste kontroll etter ultralyd? Må man ringe og bestille selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 29. oktober 2007 #2 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Hei! Jeg har første kontroll hos jordmor i uke 20, og den timen måtte jeg bestille selv. Tidligere har jeg bare vært hos lege..Tror egentlig du skulle ha fått sånn informasjon da du var hos legen for å få bekreftet graviditeten og fikk termindato. Du kan jo eventuelt kontakte lege/helsestasjon og høre om de kan hjelpe deg =) Hilsen annen -83 mod c",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliset :o) Skrevet 29. oktober 2007 #3 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei Jeg fikk beskjed av legen på 1. besøk at jeg kunne velge - bestille jordmortime selv - eller at han sendte papirer for meg. Jeg valgte å ta turen innom på egenhånd, da fikk jeg bestemme dato som passet selv. Skal på mitt første besøk i uke 22. Gleder meg masse ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #4 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg var på ul i uke 17. Denne uken ringte jeg helsestasjonen for å registrere meg, og da satt de meg opp på ny time dene uken. (Uke 20) Du må nok ta kontakt å bestille selv, ja, enten du vil til jordmor eller lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. oktober 2007 #5 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skal på min 3. kontroll i morgen (2. hos jordmor) Gleder meg stort...=o) Men tror du bare ringer til helsestasjonen i ditt område...=o) Helt opp til deg selv=o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig familie på 4:) Skrevet 5. november 2007 #6 Del Skrevet 5. november 2007 Må nok bestille selv. Bare å ringe helsestajonen din og avtale time. Var på ul i uke 19, og skal på neste kontroll i uke 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå