Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg satte inn to fryseegg på søndag, så jeg er på RD 6 i dag.

Jeg har ingen symptomer, og det PLAGER meg!!:-(

Hadde litt murring på RD 3, men det varte ikke en halvtime engang.

Ønsker dere alle rugere lykke til, håper dere vil skrive noen linjer på denne tråden hvor langt dere har kommet, litt om formen og sånn!:-)

Klem!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10764335-rugetr%C3%A5d-hvem-ruger-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lilly

Jeg satte inn 2 fryseegg 16.10 og er på rd 13 i dag.

Har ikke hatt særlig symptomer jeg heller, men tror ikke det er så vanlig ved fryseforsøk.

Merker at jeg blir trøtt og at brystene er ømme og eser ut, men det er pga hormonene.

Siste dagene har jeg hatt litt stikninger og det kjennes litt stramt ut hvis jeg strekker meg, men det kan bety hva som helst egentlig.

Tester om 2 dager, så får vi se hva det blir til.

Tør ikke ha noen forhåpninger.

Hei Lilly og Christiane.

Jeg satte inn 1 egg 26.10 og er på rd 3 i dag.

Har hat mensmurring nederst i ryggen fra rd 2 og

ømme bryst. Men det er vel fra Hormonene.

Ei venninne synes det var positivt at jeg hadde mensmurring allerede.

Ikke veit jeg.

Ååå, heldiggris, Christiane, som har kommet så langt!

Hvordan i allverden klarer du å holde deg til onsdag med testing??:-)

Iallefall, lykke, lykke til!:-)

Anette25, jeg tror at det er veldig positivt med murringer så tidlig!:-)

Jeg skal ta blodprøve onsdag morgen, og bestemte meg tidlig for at jeg ikke skulle kjøpe noen tester og bruke hjemme.

Da unngår jeg skuffelsen ved å eventuelt teste for tidlig og få negativ test, eller få positivt resultat som skal vise seg å bare være kjemisk.

Har fått litt skrekken for hjemmetester, har liksom mistet troen på at jeg noensinne kommer til å få noen annet enn blendahvitt, så da overlater jeg det til legen istedet, hehe

Annonse

Jeg hadde ingen følelse tidligere i dag, men nå har jeg svake murringer.

Merkelig, kanskje psyken tvang de frem?

Nei, nå må jeg gjøre noe fornuftig, det er så mildt i dag at jeg tror jeg vasker vinduer, og går en lang tur med hunden!:-)

Heisan..:-)

Jeg fikk satt inn to egg 25.10,og har vel egentlig telt fra den dagen..hehe..

Så er på rd 4-5..:-))

Er vårt første ivf-forsøk.

Har hatt en del typiske mensmurringer som vondt i korsryggen,stikninger,og et "trykk" i underlivet,men er jo tidlig enda..

Regner med at når kommende helg er på hell,så vil nok spenningen(les nervene) stige!!

Skal ta test 7 nov.

Krysser fingrene for oss alle sammen..:-))

Jeg satt inn et egg på fredag. Må si at jeg kjenner veldig få symptomer, men jeg har aldri hatt menssmerter heller så. Skal prøve å være tålmodig. Jeg skal tidligst teste etter 14 dg, hvis ikke mensen har kommet da.

Lykke til jenter, det blir spennende å se om noen av oss lykkes nå.

jeg ruger,jeg ruger og jeg ruuuger!

i 12 laaaaaaaange dager til..eller er det 11?hehe

satte inn 2 egg 26/10 og skal teste 9/11 hvis ikke det er kommet en uvelkommen mens før det!

tiden går sakte.jeg kjenner masse på begge sider,men hadde fryktelig vondt i dagene etter uttaket denne gangen,men hovne eggstokker osv,så jeg tror det er det jeg kjenner!

men man må jo håpe!!!!!!!!!!!!

det blir så spennende å se om det klaffer for oss alle!

Det er jo så mange av oss!!! Jeg satte inn et egg 21.10. Fått streng beskjed fra legen om å vente med test til 8.11 (fikk med en test fra legen som jeg skal ta). Så jeg har faktisk tenkt å prøve å vente med å ta testen. Pga hormonenen er det ikke noe poeng i å ta testen før sa legen for da er sjansen for feil svar veldig stor. Men det er faktisk ulidelig lenge å vente.. skal ha mens 1.11 så i de dagene blir det litt for spennende etter min smak..

Har også hatt ømme bryster og litt murring men kan jo likesågodt være progesteronen som jeg er proppet full av...

Lykke til alle sammen!

Juhuuu! Så mange som går med et planta frø i magen. Jeg skal sette inn det første i morgen, og er så spent. Vi får krysse det som krysses kan - er ikke annet å gjøre! Tviler på at jeg klarer å vente i 14 dager med å teste. Det er jo en evighet... puh! Stå på!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...