Gå til innhold

Så dritt lei!!


Evi18

Anbefalte innlegg

nå har eg trent i snart 2 mnd!! har trent 3-5 ganger i uken og variert mellom styrke og kondisjon. har faktisk vert kjempeflink! men har eg gått ned?? NEEEEEI! faen altså. hater den forbanna stygge ekkle kroppen min! må ned 10kg før eg er på min idealvekt, det eg veide før eg blei gravid!! men dt går jo aldri!! eter heilt normalt, grønnsaker,kjøtt,fisk.. bruker ikkje mykje olje eller smør i maten og eg drikker BARE vann!! litt snop unner eg meg selv i helgen.. men hvorfor går eg aldri ned? blir så deprimert for eg gjør virkelig ein innsats for å gå ned i vekt=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

du må huske på at musklene veier mer enn fett,så når du trener styrke å får mer muskler så sier det seg selv at vekta ikke rører så mye på seg.

har du målt om du kansje går litt inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk målebånd istedenfor vekt...som sagt veier muskler mer enn fett, så det er mulig vekten ikke reduseres, men du blir likevel tynnere. Men jeg er enig med deg, det er frustrerende å se at vekten er stabil selv om du sliter ræva av deg får å få den til å gå ned. Derfor har jeg sluttet å veie meg, og bruker kun et målebånd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg har ikkje brukt målebånd men eg veit eg har blitt smalere overalt men målet er å komme på den vekten eg var før så eg bryr meg ikkjeom målebåndet.eg blir så frustrert til tider for eg er virkelig flink med å trene. men no legger eg om treningsprogrammet. skal spinne kvar dag i ein halvtime og skal ha styrketrening for hele kroppen 1-2 ganger i uken. dette skal eg prøve 2-3 ukers tid og viss eg ikkje går ned då så drar eg den feite ræva mi til legen og spør om det er noe alvorlig i veien med forbrenninga mi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før logg over ALT du dytter inn i hodet. Mest sansynlig er det noe du spiser som du ikke selv ser at er for mye. Svært få har problemer med forbrenningen. Det er bare en slitt unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja eg veit;) mener bare irritert. for då eg ikkje trente så stod vekten min på akkurat dt samme uansett kor mykje eg proppa i trynet og no som eg trener fast flere dager i uken så går eg framleis ikkje ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...