Gå til innhold

Trøst til dere som blir stressa av oss som har SA/MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært til stor trøst for meg å taste med andre, få råd og trøst nå som jeg har vært veldig redd for at noe skulle være galt. Og jeg kan forstå at det kan skremme mange, men så er det nå en del av 1. tri. Ikke alltid det går bra...

Jeg har nå vært til utskrapning på sykehuset pga MA. Ble innlagt i natt. Dette er 2. gang på veldig kort tid.

Her kommer trøsten:

Alt går på statestikk og prosenter. Jo flere dere hører om som det ikke går bra med, desto større sjanse er det for at ditt svangerskap skal gå bra, at du er på rett side av prosentkaka. :)

Nå syns jeg at jeg har dekt min del av den negative prosentdelen, så håper jeg får det skikkelig til snart.

Lykke til til alle dere i de skumle første tre månedene!

Husk: det går bra for de fleste og jeg ønsker meg så sårt en baby, så er ikke skremt fra å fortsette å prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at jeg synes det er stort av deg å skrive dette innlegget! Har også mistet to ganger og vet hvor urettferdig det føles. Håper en ny spire sitter snart hos deg og at alt går bra. Kanskje du kan få litt ekstra oppfølging og hjelp? Ønsker deg ihvertfall masse lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...