Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg likte så godt Linus i svingen da det gikk, og spesielt Nure fikk en ekstra liten plass i hjertet mitt. Så når vi nå venter en liten gutt klarer jeg ikke å glemme dette navnet, og syns ingen andre når helt opp. Men mannen er ikke enig. Hva synes dere om det? Har dere noen gode argumenter jeg kan bruke overfor mannen for å overtale han??
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Dessverre, for jeg er nok enig med mannen din ;-)
Vipsenmamma Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Glem Nure. Din lille baby kommer til å bli en voksen mann og da er Nure et særdeles upassende navn.
Vannmann35 Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Nure var veldig merkelig... Høres ut som et kallenavn men... Alt kler den smukke -. er det ikke så?! Hva med Thure da? Det er et sjeldent navn også.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Har alltid trodd han egentlig het Rune, jeg! Helle
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #6 Skrevet 30. oktober 2007 Nure er vel heller et kjælenavn. Du kan jo kalle ungen din hva du vil, men han bør få et skikkelig navn i folkeregisteret.
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er enig med mannen din...Ikke noe fint navn.
Anne Marte Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Så bra, endelig noen som fikk samme følelsen for både gutten og navnet som meg.. Det er jo så søtt, men må kanskje si meg enig i et innlegg her - om at det kanskje er kjedelig å hete Nure som 50.. (Du skjønner, mamma falt sånn for en liten gutt på Linus i Svingen på barne-tv) hehe... Men jeg er enig med deg, en ufroglemmelig gutt og et søtt navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå