Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som bruker åpen barnehage? Hvor gammel er barna som går der? Har en gutt på 8 mnd, for tidlig å gå?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 meg også nysgjerrig. Nen som har prøvd bjørnehiet (under puddefjordsbroen)?
Matja Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Jeg går på Åpen barnehage i Fyllingsdalen kirke. Veldig kjekt, og mange små under ett år. Det er også noen store der, så det er egentlig en veldig fin balanse. Hun førskolelæreren som jobber der jobber 4 dager i åpen bhg i Ynglingen (på Korskirkealmenningen) også. Pluss at jeg vet at det er en i Kong Oskars gate akkurat i krysset K.O. gate - Korskirkealmenningen. Tror det er bra begge deler
MrsNina Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Veldig koselig i Bjørnehiet/under Puddefjordsbroen.. Var der noen ganger for litt over ett år siden
LadyLuck & Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 når bjørnehiet er åpen? har en på ti mnd som blir storebror i mars, trenger litt trening med andre barn. På hesestasjonen ulet ha de andrebarna, tok leker, klatret på osv, så dette må han kvitte seg med før lille bror/søster kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå