Gå til innhold

Noen som bor i Kristinansand?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hello på deg!..

Bor i kristiansand eg... men kommer fra Bergen... e 22 år og gift med en sørlending... vi venter vårt første barn 14 mai... : ) har bodd her i over tre år no, men hadde vært veldig gøy å bli kjent med andre gravide i området!...

Så gøy da :) Jeg er kjempeklar for BIM-treff, og nå når vi er/går over i 2. trimester er det jo litt mer offisielt for de fleste :)) Er klar når som helst jeg.. Skal forresten på tidlig UL i morgen!! Har aldri gjort det før, og gleder meg noe sinnsykt! Håper alt ser bra ut!!

Annonse

ville bare spørre kossn d gikk me deg på ultralyden...?.. va selv forrige torsdag å d va bare d beste i hele verden... så en bitteliten baby med bankende hjerte, og armer og bein som beveget seg som bare d... ka så du egentli?... å kor langt e du på vei... eg e 12+1... : ) gleder meg sånn... holder på å spre nyheten til folk no.. å de blir jo såååå glade... hehe... : )

etter nyttår e bra... : ) onsdager går ikke for meg, eller eg jobber frem til i ni tiden... men kan jo ta en litt sein cafetur å då e eg me... : ) venter litt me den klubben... e jo ikke alle som vet dette her enno... men kommer nok så fort dette e helt offentlig.... gleder meg til jul no... ska bli skikkeli koseli, halvveis i romjulen så d e digg!... : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...