Gå til innhold

Flere med viltre krabater der inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi i magen "tar helt av" (veldig ofte...) og har 1 til 2 favorittpunkter i magen hun presser mot. Dette er faktisk ganske vondt!!

Føler at foten, eller hva det nå enn er, er på vei ut gjennom huden.

Misforstå meg ikke, det er jo ganske koselig også da, med alt livet der inne, det beviser jo at hun har det bra...

Flere med rare mageopplevelser?

Gleder meg til å hilse på henne, har termin om 8 dager..skal på Tønsberg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjenner til dette;o)

jeg har ei jente som liker å sette rumpa rettut på høyre siden min jeg, magen ser helt skeiv og rar ut.. hehe;o)

også kommer det en fot inni mellom på samme siden, er ikke alltid like behagelig, er enig med deg der...

men de har ikke store plassen å bevege seg på lengre, så vi får nok bare holde ut ;o)

jeg har 29 dager igjen jeg da...

lykke til videre;o)

Skrevet

Rumpa ut til høyre ja..

Når jeg trykker inn på foten "spenner" hun liksom tilbake!

(Det er bare å komme ut jenta!! Velkommen!)

Skrevet

jepp, helt rart, for kan ta tak i rumpa lixom...

først skjønte jeg ikke helt hva det var, men fikk bekrefta av JM at det var rumpa.. hehe

ja hender hun sparker tilbake her også, men ikke så ofte det skjer, hun *stritter* mer imot når jeg skal *dytte* den inn igjen lixom.. ;o)

en sta liten røver prinsesse dette her skjønner du.. hehe;o)

gleder meg noe helt vanvittig til å treffe henne ;-D

Skrevet

Her romstreres det som bare det, veldig morsomt, og godt å vite at det er masse liv... Men ikke så altfor bra døgnrytme på ham, er våken og roter rundt MASSE om natten og morgenen. Har så lyst å skaffe meg en kikkert som man kan se gjennom huden med, for jeg synes ikke det er så lett å vite hva som er rompe, knær, føtter eller legger... Skulle likt å vite hva han egentlig holder på med inni der, hehe...

Skrevet

jenta mi er også ganske vill til tider!!!! spesielt glad i å presse rumpa ut på høyre side,samtidig som ho pirker i ribbeina med føttene og skuldra nede i den ene hofta.....blir veldig øm ,men det er jo så bra å vite at det er et godt tegn! termin om 15 dager:)

Skrevet

min er så rolig den at:(lurer i blandt om noe er galt men går ofte til jordmor og alt virker fint.hun sier han bare har liten plass nå for han blir ganske så stor.kjenner han jo iblandt blandt annet hikker han en del men er ikke så livat liksom...

Skrevet

"Strekker hånda høyt i været". Fra å ikke kjenne noe særlig liv før i uke 20-22 er det nå VM i kick boksen så å si hele tiden...og ja det gjør vondt. Hender og føtter buler ut på huden stadig vekk og det er til tider ubehagelig ja..............sukk...og jeg som håpet på en rund liten avslappet type denne gangen ;-)))

Skrevet

Melder meg inn her!!! Jeg har en veeeldig aktiv baby inni magen. Her er det action fra morgen til kveld. Heldigvis er det stille om natten:-) Nå har babyen fått et nytt favorittriks som hun gjør hele tiden: Strekker foten helt ut til venstre og drar den fra toppen av ribbeinet og helt ned til navlehøyde på venstre siden. Det gjør ganske vondt! Merker godt at det begynner å bli trangt i magen:-)

Skrevet

Jeg har det også på samme måte! Begynner å roe seg litt med sparkinga nå (har bare 18 dager igjen til termin), men er mer "store" bevegelser. Har hatt mange netter med lite søvn, og synes det er ganske slitsomt med all aktiviteten "der inne" :)

Skrevet

Å ja... Trodde at det skulle bli litt roligere når det nærmet seg termin jeg (1 uke igjen i dag), men det ser altså ikke sånn ut. Min kar sitter med rumpa mot det høyre hoftebeinet mitt og hodet tett under ribbenet på samme sida. Det hodet er det visstnok moro å dytte litt med, og det gjør s***** vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...