Mamman til Astronauten Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen andre som har et sånn? Jeg fikk Afipran for et par dager siden, fordi jeg har kastet opp ien uke og nesten ikke fått i meg mat, men nå kutter jeg det ut et par dager, for jeg blir så trøtt at det er helt ekkelt...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Uff da, er det ikke et helvete å være gravid????????!
Harmoni Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg kan anbefale bilsykearmbånd mot kvalme. Skal visst fungere godt også for graviditetskvalme. Fåes kjøpt på apoteket.
*Super*Mamman* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Afipran kan gi bivirkniinger som døsighet ja. Du får ha masse lykke til videre:) Håper kvalmen gir seg snart:)
Mamman til Astronauten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2007 Kjære Anonym, Nei - det er ikke et helvete å være gravid! Men i et forum som dette er det vel rom for både glede, forventing, bekymringer og plager? Eller?
Puselure Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har ikke hatt mye oppkast, men har vært konstant kvalm i over 5 uker. Prøvde akupunktur og det hjalp meg. Har ikke tatt bort all kvalmen, men mye av den. Hadde 3 behandlinger, 1 hver uke. Jeg anbefaler det:) Men hvis en har valget mellom å være døsig eller kvalm, tror jeg jeg hadde valgt døsig hehe;) Du har ikke mulighet til å ta en lavere dose da? Eller får du de som stikkpiller? (da ble det værre hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå