Solstråle* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nå er det leeenge siden jeg har vært her ser eg! Har lest meg litt nedover her, men var så mye at jeg ikke kan lese eller svare på alt. Men fra nå av skal jeg være flink:-) En liten oppdatering fra oss siden sist: Mathias Emil er en snill og blid unge som kommer med det ene gullkornet etter det andre... hehe... er så mye større enn jeg tror! Og skjønner jo ALT. Er for tiden hekta på bokstaver og finner bokstavene sine og resten av familien over alt.... Jeg og Harald gikk fra hverandre i juli og forrige helg flyttet vi endelig ut. Har vært vanskelig å få leilighet her i området. Har vært veldig viktig for meg at vi skal bo her i området så han kan ha mye kontakt med Harald og foreldrene. Selv om jeg må kjøre 1-1.5 time til og fra jobb hver dag. Mathias Emil prøver å være tapper. Men merker at han ikke er helt fortrolig med ny leilighet. Er veldig klengete og kosete. Men ellers blid og fornøyd. Jobber mye og får alt for lite tid med han. Så jeg jakter på noe annet. I og med at jeg tror det er best for han at vi bor her tror jeg jeg må bytte jobb. Er vikar på innkjøp i et shippingfirma gjennom Manpower til ut Januar. Men de hyler etter folk her ute, så jeg håper jeg får noe annet før det. (tror jeg) Stortrives i min nye fine leilighet:-) Og vet jeg har gjort det rette med å gå. Så nå er jeg bare opptimist med tanke på fremtiden:-) Håper det går bra med dere alle her! Gi meg gjerne en liten oppdatering på hva som har skjedd i deres liv siden sist, så jeg kommer inn i det igjen! Kjekt å være her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 29. oktober 2007 #2 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hei. Så bra att du tar et så fint og att du trives i den ny leligheten. Selv har vi flyttet fra Gøteborg til Rakkestad i Østfold. Holder fortsatt på å pakker opp litt esker. Siri begynte i barnehagen den 1 september og stor trives der. Jeg begynte ny jobb 3 september og syntes det er litt morsomt selv om jeg har en biltur på ca 1 time hver gang. Jeg jobber bare 50 % enn så lenge, men hadde tenkt å gå opp til 80% på ny året. Men for bare noen uker siden fant vi ut at vi vennter en liten til i mai.Var faktsik hos første legetid i dag og fikk termin den 14 mai 2008. Så det ksal bli koselig. Det var litt om oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 30. oktober 2007 #3 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hei! Kjekt å "se" deg!! Her har Sindre rukket å bli 7 mnd alt!!! Stor gutt som utvikler seg i racerfart! Jeg begynner "påan igjen" i videreutdanning (lærer) etter jul, så får vi se om jeg begynner å jobbe eller om vi klarer oss en stund til.. Jeg er hjemme med begge to. Vi har INGEN planer om flere på en stund. Ikke jeg iallefall... :s Jeg bruker all min fritid til å sy, og strikke.. Godt å høre at du tar bruddet pent. Blir så mye enklere da.. Håper du stikker innom igjen her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 31. oktober 2007 #4 Del Skrevet 31. oktober 2007 Ja du fikk jo med deg hva som har skjedd her i det siste, så jeg... Ikke kjekt å høre at vi er flere i liknende situasjon... Men tross alt har jeg det bedre enn på det jeg kan huske!! Godt å få litt mer liv her inne, så velkømm 2bækk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 4. november 2007 #5 Del Skrevet 4. november 2007 Så hyggelig å se deg igjen :-) Det har skjedd mye hos deg ser jeg, men virker som du har det bra og det er jo det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå