Gå til innhold

Veeldig følsom..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe... dette var utroli vittig for meg å lese akkurat nå... for satt nettopp å tuta... er nesten litt irriterende å sentimental jeg er.. har sittet å sett en film på på kanal 5 om en mann som har mange kvinnfolk og sånn som finner ut hva kjærligheten EGENTLIG betyr, jeg satt å tuta som bare det, hehe... når filmen var ferdig sendte jeg en melding til min mann hvor jeg prøvde å fortelle ham at jeg elsker han... satt selvfølgelig å tuta mens jeg skrev den... æ d mulig..

jeg må jo forelle en ting til... mannen min pleier ofte å tulle litt me meg.. så her en dag skulle han tulle me meg... jeg hadde funnet fram noe jeg skulle spise, så tok han det fra meg å sa, "du får ikke denne" mens han lo og smilte.. Plutselig helt uten at jeg hadde tenkt meg om begynte jeg å tute.. Mannen min så bare med store øyne og ble litt bekymret over at han hadde gjort noe galt... det endte heldigvis med at jeg klarte å snu tutinga mi til latter, for jeg skjønte ikke hvorfor jeg i all verden satt der å tuta.... hehehe.... er litt vitti dette... har INGEN kontroll vettu.. (selvfølgelig kan det være LITT plagsomt til tider;) )

Haha! Nå må jeg bare le. så god å høre! :D

Ja, det skal virkelig ikke mye til før tårene titter frem! Selvom noen dager er litt verre enn andre ;)

Samboeren min lagde middag tidligere i dag, og når han hade glemt å lage saus til risen begynte jeg å tute som bare det! Kjente jeg ble helt fortvila inni meg. haha. Nå må jeg bare le :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...