Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne lage en oversikt her over når vi har IKM, også komme med oppdateringer her hvordan det går når vi begynner å teste:) Synes det er så koselig å følge med hvordan det går med dere andre!!

Jeg har IKM mandag 5.november hvis jeg regner en syklus på 30 dager (har ingen regelmessig syklus, men håper jo på det nå etter pergo).

Regner med jeg tester til helga likevel;) Klarer vel ikke vente..

Fortsetter under...

Skrevet

Hmm...ja, det var det der ikm-greiern.hehe

Syklusene har vært litt uregelmessige så det er vanskelig å sette en eksakt dato da.

Mine sykluser de siste mnd har vært på 30,30,37,25,35 og nå er jeg på dag 26.

Så da regner jeg med at det blir rundt den 5 nov for meg og +\-.

Skrevet

Har også hatt svært uregelmessige sykluser.. Men må bare sette en dato for når det er realistisk å begynne å teste.. Og hvis pergoen har fungert som den skal, så er jo ikke dag 30 så helt på jorde:)

Skrevet

Er på dag 29 og fortsatt ingen teng til tanta....Så dette er spennendes:)Har normalt syklus på 28-31 dager.

Skrevet

Når har du tenkt å teste da? Jeg er bare på dag 23, men tror jeg må teste snart.. I går kveld ble jeg skikkelig uvel og kvelm, etterfulgt av stikkinger neders i magen mot underlivet, så er så spent på om det har noe å gjøre med at vi kansje har skapt noe..

Men får vel bare atter en nedtur når jeg tester:(

Skrevet

har nok ikke tenkt å teste,orker ikke styre med det.Her venter vi til tanta kommer...

Annonse

Skrevet

jeg har IKM 1. eller 2. november.

trodde jeg var full av symptomer helt til jeg fant ut at de alle sammen kunne være bivirkninger fra pergo'n.. flott...

Skrevet

Hmmm..e ikke det typisk da...

Men e vel sånn at man fortvilt klenge seg til håpet om at kansje..kansje har det skjedd noe nå!

Skrevet

hei igjen frøken :)

Ferdig med pergo (mandag) igår...

men jeg har da ikke IKM før rundt 17-20ende... denne mnd var det 20ende..Hmm...

men du er vel ferdig med pergo kuren for en stund siden du da..? hvis du har ikm snart?

lykke til!

Skrevet

Her går det i EL. Var inne på UL på igår for å se om der var noen modne egg, og det var det gitt. To stk til og med som sannsynligvis løsner i morgen eller i over i morgen. Så nå jobbes det iherdig her. Jeg er skikkelig spent, og spent på om det er to hvis vi får det til denne mnd.

Skrevet

Holder på å bli gal...tror eg må krype til korset og løpe å kjøpe mg noen tester.Er på dag 31,fortsatt ingen tegn til tanta,ømme pupper og kvalme......antageli bare innbilt svangerskap...men kan jo ikke la vær å håpe.Har jo tross alt tatt pergo denne måneden,kan jo være det har virka.

Skrevet

Håer du får en positv test da.. Men det kan jo være for tidlig å teste:)

Jeg har pausmnd fra pergo, er på dag 35, enten har jeg endelig klart å bli gravid eller så har jeg ikke hatt eggløsning! Men håper pillene har gjort susen for begge mnd:)

Skrevet

Du får oppdatere oss når du har testa da:)

Skal krysse fingran for deg!

Annonse

Skrevet

Har IKM 12. november hvis jeg regner 30 dager syklus. Har vanligvis veldig ustabile sykluser, men med pergo håper jeg at dette blir bedre. Har hatt en god del bivirkninger; sterk hodepine, humørsvingninger m.m.

Er kjempespent på om dette vil fungere. Har et barn på 6 år og har ikke brukt prevensjon etter fødselen. Har hatt en SA for 1,5 år siden. Samboeren har tatt to sædprøver hvor den ene viste veldig dårlig kvalitet og den andre var normal. Vi har jo greit det en gang tidligere så nå krysser vi fingrene for at pergoen skal hjelpe!

Lykke til alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...