maispire<3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! nå tenker jeg at jeg også skal skrive noe her og håpe på noen svar:) hadde EL for litt over ei uke siden, og jeg og kjæresten gjorde det som kjærester pleier å gjøre.. og nå i denne uka har jeg følt meg trøtt, begynt å få ømme bryst, litt små stikking i venstre side neders i magen, masse matlyst og humøret har vært sånn hipp som happs. Er dette for tidlig til å få gravidsymptomer? har enormt lyst på baby, så kan jo hende det er hodet som spiller meg ett puss.. men er jo for tidlig å teste seg enda:/ hva tror dere?
maispire<3 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2007 glemte å si at jeg er mye mere på do nå enn før..
*Stjernesmell* Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Det kan være symptomer! Håper du er gravid!!! Jeg fant ut at jeg var gravid i går! Har også stikkinger i venstre side av magen.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 kan være symptomer ja,er ikke for tidlig nei tror jeg ikke:) når har du ikm da?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fikk symtomer leenge før jeg forsto at jeg var gravid (ble gravid uten at vi prøvde da Var trøtt, ømme bryster, halsbrann, og sprang på toaletten hele tiden. Kvalmen kom også temmelig kjapt. Får håpe det har klaffet for deg da Lykke til.
maispire<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2007 åå, håper jeg og! gratulerer såå mye da!
maispire<3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 har ikm neste uke tror jeg.. slutta på pillene for litt over en måned siden, så er ikke helt sikker på nårti neste er.. men tror nå jeg har 28 dagers syklus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå